У багатьох з нас є свій майстер перукар, особиста манікюрниця, гінеколог, косметолог. Зараз і терапевт свій власний, з яким ми підписуємо договір. Фахівці знають вашу шкіру, волосся, стан здоров'я. Тому можна розраховувати на індивідуальне ставлення. Таке ж значення має і наявність власного стоматолога. До нього ви будете ходити без побоювання, бувши впевненим, що і лікар — спеціаліст вищої категорії, і клініка відповідає гігієнічним, а також професійним стандартам. А яким має бути хороший стоматолог? Нумо розберімося. Ну а розповість нам про це співробітник приватної клініки на Оболоні "Смарт Медікал Центр": smartmedicalcenter.ua.
Наші очікування
Приходячи на прийом в кабінет стоматологічної клініки, пацієнт очікує отримати послугу по вищому розряду. І неважливо, перший це прийом або лікування триває вже певний час. Але це тільки вершина айсберга.
Важливо встановити контакт між пацієнтом і стоматологом. Ввічливе ставлення, розуміння стоматологічної проблеми, психологічної підоснови боязні дантистів у клієнта. Якщо все це пацієнт знаходить в кабінеті стоматолога, велика ймовірність, що він стане постійним клієнтом стоматології, нехай навіть для профілактичного огляду або професійного чищення зубів.
Також має значення устаткування, на якому працюють стоматологи. Воно повинно бути сучасним, а матеріали — сертифікованими та якісними. Це дає надію, що лікування буде безпечним, успішним, а поставлені пломби, коронки, протези гіпоалергенними та довговічними.
Пацієнту імпонує, що він може сам вибрати лікаря та побачити обладнання, що застосовується в лікуванні. Все це можна переглянути на сайті стоматологічної клініки.
Увага до деталей
Як зрозуміти, що перед вами дійсно фахівець, а не випускник медичного інституту, який отримав диплом для галочки? Можна довіритися порадам знайомих або рекламі. Та важливі об'єктивні параметри, а саме:
- Наявність дипломів, сертифікатів у стоматолога говорить про те, що він регулярно підвищує кваліфікацію та апріорі знає про нові технології й обладнання.
- Тривала співпраця зі стоматологічною клінікою — ще один плюс. Часта зміна роботи — далеко не приємна характеристика для стоматолога.
- Зовнішній вигляд лікаря та кабінету. Одноразові рукавички, стерильні інструменти, чистий кабінет і вікна в ньому — необхідний мінімум. Стоматолог повинен бути тверезим, чистим, акуратним, а також працювати в масці та медичному халаті або костюмі. Завдання асистента — завести стоматологічну карту пацієнта.
- Перший візит. Попередьте, що це буде ознайомлювальний візит. Так можна оцінити ставлення лікаря до пацієнта, його роботу під час огляду.
- Під час лікування стоматолог цікавиться у клієнта та просить асистента занести в карту інформацію про наявність чи відсутність алергічної реакції на медикаменти, хронічних захворювань, ступеня больового порогу. Рекомендує додаткові процедури, покликані поставити точний діагноз. Якщо є біль, спочатку усуває його, а потім продовжує сеанс.
- Зрештою, лікар повинен бути зовні приємний.
Висновки
Сподіваємося, що наведені поради допоможуть не помилитися та вибрати стоматолога, який стане постійним лікарем для вас і вашої родини. Адже звертатися до нього доведеться, як мінімум, кожні півроку для профілактичного огляду та кабінетної гігієни ротової порожнини.