Калоші - гумовий вибір № 1 в царській Росії

Калоші - гумовий вибір № 1 в царській Росії

11.10.19 22:30 0 1697

23 березня 1860 імператор Олександр II затвердив статут "Товариства Російсько-Американської гумової мануфактури", відомої нині як завод «Трикутник». Далі, ми поговоримо про головний гумовий виріб, який випускався на цій мануфактурі протягом всієї її історії, - калоші. Ну а розповість нам про це співробітник інтернет-магазину https://Step.com.ua, в якому їх безпосередньо можна придбати.

Гумовий вирібі № 1 царської Росії

З появою в Петербурзі "Товариства Російсько-Американської гумової мануфактури" був пов'язаний німецький комерсант з Гамбурга Фердинанд Краузкопф, який в 1859 році намірився створити в Росії компанію з виробництва гумових виробів, замість того, щоб ввозити їх через кордон. І одним з головних продуктів повинні були стати калоші - спеціальні гумові накладки на взуття.

Історія цих гумових виробів для взуття в промисловому масштабі почалася в США, на самому початку 30-х років XIX століття, в місті Бостон. Тоді й там панувала грязюка на дорогах, і щоб якось врятувати дороге взуття, придумали каучукові накладки. Але справжній прорив стався в 1844 році, коли Чарльз Гуд'їр відкрив спосіб вулканізації каучуку - тобто отримання гуми.

Краузкопф, попрацювавши в Росії представником галошную компанії, зрозумів, які можливості відкриває російський ринок. Він знайшов компаньйонів і створив першу в країні компанію з виробництва гумових виробів. Справа стартувала з величезним успіхом - що таке калоші та яка від них користь, населення вже знало, але ціна американських калош була дуже висока. Тут пропонувався відмінний товар за нижчими цінами. У 1888 році на калошах з'являється фірмове клеймо - трикутник, яке дало назву компанії в подальшому.

За кілька років поставки калош пішли по всій країні, і навіть за кордон. Носити калоші було не тільки зручно, але й модно. Щоб зберегти ніжну шкіру якісного взуття, було прийнято рішення вставляти в них м'яку підкладку - яскравого малинового кольору. Це було маркетинговим ходом на кшталт червоної підошві у дамських туфель Лабутена. Навіть не функціонал - а просто знак стилю та статусу.

Але з початком Першої світової війни трапилася катастрофа - завод "Трикутник" став головним постачальником для російської армії технічних гумових виробів. І виробництво калош довелося згорнути. Саме тому до весни 1917 року калоші виявилися вельми дефіцитним товаром, який викрадав при кожному зручному випадку. Лише в 1921 році завод знову почав працювати та знову виробляти такі потрібні калоші...

До 80-х років ХХ століття популярність калош в Росії впала. Але вже нове тисячоліття знову стало періодом зростання інтересу до зовнішньої гумового взуття. З'явилися різні кольори та фасони. Але головне - зовнішня калоша відмінно захищає дороге якісне шкіряне взуття від вуличних впливів, те саме взуття, в якому так приємно ходити в пристойних приміщеннях. Комплект «дорогі туфлі + калоші» коштує менше ніж дві-три пари дорогих туфель, які при носінні на вулиці неминуче намокнуть та стануть обдертими. Так що носити калоші і вигідно, і знову стильно...

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: 7 веских причин носить ...

КОМЕНТАРІ