Безпека офісу: що потрібно знати?

Безпека офісу: що потрібно знати?

18.10.19 21:55 0 2103

Безпека місця роботи — найважливіше завдання будь-якого роботодавця. І якщо її не забезпечити, то вона перетвориться в головний біль для нього та його співробітників. Як уникнути подібної проблеми? На що звернути увагу при забезпеченні безпеки комерційного об'єкта? Далі, ми безпосередньо поговоримо про забезпечення безпеки офісу з окремим входом та про вибір охоронної фірми. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "Безпека нації": https://n-security.com.ua/ru/commercial-sec-ru/, яка безпосередньо надає послуги охорони офісів та торгівельних центрів в Києві.

Забезпечення безпеки офісу з окремим виходом

Зазвичай офіс з індивідуальним входом розташований на першому поверсі. Невеликі або середніх розмірів фірми часто розташовуються в офісах з окремим входом. Офіс може перебувати в окремій будівлі, займати під'їзд або поверх. Кількість робочих кабінетів і приміщень може сильно варіюватися, але це не впливає на загальну схему побудови системи безпеки.

Типові елементи такого офісу:

  • окремий вхід;
  • кімната охорони;
  • кімната для прийому відвідувачів (переговорна);
  • виставковий зал (якщо компанія щось виробляє або продає);
  • кімната секретаря (приймальня);
  • кабінет директора;
  • невеликий склад (в цокольному поверсі);
  • робочі кабінети;
  • кімнати персоналу.

На жаль, бізнесмени, часто економлячи на охороні, передають функції охоронця секретарю. Побачивши відвідувача на екрані відеодомофона та вислухавши його, секретар відкриває двері.

Кімната для відвідувачів також часто буває сполучена з кімнатою секретаря, тобто в приймальні знаходиться стороння людина, нібито прийшов до керівника, а в цей час секретар робить та отримує дзвінки, факси та т. д. Знахідка для розвідника, а не офіс. Це правильно чи ні? Як показує практика — ні.

Основна помилка полягає в тому, що керівники фірм не звертаються до рекомендацій фахівців, не дослухаються до них і намагаються економити на системах безпеки. Найчастіше спроба заощадити 1-2 тисячі гривень призводить до втрат в кілька сотень тисяч. Щоб цього не сталось потрібно найняти професійну охоронну фірму для свого офісу. Ну а далі, ми розглянемо основні критерії її вибору.

Вибір охоронної фірми

При виборі фірми для розробки системи безпеки потрібно звернути увагу на наступні моменти:

  1. Ліцензія. У компанії повинна бути ліцензія на виконання передбачуваних видів роботи.
  2. Репутація. Поцікавтеся, чи давно фірма працює на ринку і хто її клієнти, чи є у неї рекомендаційні листи або відгуки про роботу. Непогано особисто відвідати деякі об'єкти (якщо є така можливість), де вона встановлювала охоронну систему, і дізнатися, чи справно вона працює.
  3. Фахівці. У штаті фірми повинні бути професіонали, які вільно орієнтуються в керівних документах. Інакше вам доведеться ходити по інстанціях, погоджуючи свою охоронну систему, і ви не зможете підтримати її в робочому режимі, якщо виконавці замовлення раптово зникнуть.
  4. Послуги. Важливо, щоб фірма мала хороші контакти в правоохоронних органах і могла самостійно підключити систему до пульта пожежної охорони.
  5. Матеріали. Проконтролюйте, які матеріали та дроти будуть використані при монтажі сигналізації. Деякі типи проводів і кабелів занадто швидко виходять з ладу, особливо якщо укладаються без короба.
  6. Гарантія. Обов'язково обговоріть умови гарантійного та післягарантійного обслуговування системи, щоб в разі поломки не звертатися за допомогою до електрика найближчого ЖЕКу або самому братися за викрутку та плоскогубці.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Мы открылись! GoodWatch.cc ...
Наступна новина: Як вибрати картонну ...

КОМЕНТАРІ