Що потрібно знати про виготовлення та розміщення зовнішньої реклами?

Що потрібно знати про виготовлення та розміщення зовнішньої реклами?

21.10.19 12:34 0 3448

При розробці дизайну та розміщенні зовнішньої реклами (від невеликої вивіски до великого білборда) необхідно приділити увагу багатьом факторам. Зовнішня реклама повинна виконувати свою безпосередньо функцію — привертати уваги потенційних клієнтів. Але, з огляду на її специфіку (короткий час впливу, чинники зовнішнього середовища, умови зорового сприйняття і т. д.), необхідно знати відносно прості правила створення та розміщення зовнішньої реклами. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "Гудвіл Дизайн сервіс": https://gudvil.com.ua, яка безпосередньо займається її виготовленням в Києві.

7 основних правил виготовлення та розміщення зовнішньої реклами:

  1. Правило 3 секунд. Це правило стосується тексту, розташованого на рекламному засобі. Оптимальна кількість слів, що розміщуються на щиті, банері, сітілайті - 4-6 (максимум 8 якщо слова короткі). Більше тексту перехожий, а тим більше водій, не встигне прочитати та сприйняти за ті 3 секунди поки проходить повз рекламного об'єкта. Лаконічність та оригінальність тексту — основа цього правила.
  2. Колір, правило контрасту. Для фону великим рекламним площам зовнішньої реклами більше підійдуть світлі тони, а ось текст і зображення повинні бути більш темного контрастного відтінку. Варто враховувати місце розміщення реклами. Блакитний щит загубиться на тлі блакитного неба, а зображення з дрібними деталями НЕ буде проглядатися на строкатому тлі багатоповерхівок або гілок дерев.
  3. Правило великих літер. Текст рекламного повідомлення повинен бути добре читатися з далекої відстані, це підвищує ефективність зовнішньої реклами. Краще менше великих слів, чим більше дрібних.
  4. Правило тематичного зображення. Малюнки та фото в зовнішній рекламі повинні поєднуватися з текстом і підкреслювати зміст написаного. Картинки «для краси» краще не використовувати.
  5. Правило заповнення площі. Рекламна площа не повинна бути повністю заповнена. Також повинен бути присутнім і вільний простір, так загальна картинка буде краще сприйматися та запам'ятовуватися. Оптимальне співвідношення заповненої та порожньої площі 65 на 35 %.
  6. Правило перебору. Рекомендується не використовувати в текстах і слоганах для зовнішньої реклами вираження: «найкращий», «найдешевший», «прекрасний», «ідеальний» і тому подібні словосполучення, що нагадують хвалебні оди. Цими словами вже переповнені рекламні сюжети, а потенційні клієнти таким заявам більше не вірять.
  7. Правило без «не». Психологами вже давно доведено, що людська підсвідомість не сприймає частку «не», сприймається лише наступне за нею слово. Тому діти, яким твердять: не бігай, не ламай, не кричи, — постійно кричать, бігають і все трощать. Це ж стосується і зовнішньої реклами, яка через нетривалий контакт сприймається самою підсвідомістю. Саме тому, по можливості краще відмовитися від використання частки «не» в рекламних текстах для зовнішньої реклами.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 29)
Попередня новина: Північна Македонія ...
Наступна новина: Трамп відмовився від ідеї ...

КОМЕНТАРІ