При розробці дизайну та розміщенні зовнішньої реклами (від невеликої вивіски до великого білборда) необхідно приділити увагу багатьом факторам. Зовнішня реклама повинна виконувати свою безпосередньо функцію — привертати уваги потенційних клієнтів. Але, з огляду на її специфіку (короткий час впливу, чинники зовнішнього середовища, умови зорового сприйняття і т. д.), необхідно знати відносно прості правила створення та розміщення зовнішньої реклами. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "Гудвіл Дизайн сервіс": https://gudvil.com.ua, яка безпосередньо займається її виготовленням в Києві.
7 основних правил виготовлення та розміщення зовнішньої реклами:
- Правило 3 секунд. Це правило стосується тексту, розташованого на рекламному засобі. Оптимальна кількість слів, що розміщуються на щиті, банері, сітілайті - 4-6 (максимум 8 якщо слова короткі). Більше тексту перехожий, а тим більше водій, не встигне прочитати та сприйняти за ті 3 секунди поки проходить повз рекламного об'єкта. Лаконічність та оригінальність тексту — основа цього правила.
- Колір, правило контрасту. Для фону великим рекламним площам зовнішньої реклами більше підійдуть світлі тони, а ось текст і зображення повинні бути більш темного контрастного відтінку. Варто враховувати місце розміщення реклами. Блакитний щит загубиться на тлі блакитного неба, а зображення з дрібними деталями НЕ буде проглядатися на строкатому тлі багатоповерхівок або гілок дерев.
- Правило великих літер. Текст рекламного повідомлення повинен бути добре читатися з далекої відстані, це підвищує ефективність зовнішньої реклами. Краще менше великих слів, чим більше дрібних.
- Правило тематичного зображення. Малюнки та фото в зовнішній рекламі повинні поєднуватися з текстом і підкреслювати зміст написаного. Картинки «для краси» краще не використовувати.
- Правило заповнення площі. Рекламна площа не повинна бути повністю заповнена. Також повинен бути присутнім і вільний простір, так загальна картинка буде краще сприйматися та запам'ятовуватися. Оптимальне співвідношення заповненої та порожньої площі 65 на 35 %.
- Правило перебору. Рекомендується не використовувати в текстах і слоганах для зовнішньої реклами вираження: «найкращий», «найдешевший», «прекрасний», «ідеальний» і тому подібні словосполучення, що нагадують хвалебні оди. Цими словами вже переповнені рекламні сюжети, а потенційні клієнти таким заявам більше не вірять.
- Правило без «не». Психологами вже давно доведено, що людська підсвідомість не сприймає частку «не», сприймається лише наступне за нею слово. Тому діти, яким твердять: не бігай, не ламай, не кричи, — постійно кричать, бігають і все трощать. Це ж стосується і зовнішньої реклами, яка через нетривалий контакт сприймається самою підсвідомістю. Саме тому, по можливості краще відмовитися від використання частки «не» в рекламних текстах для зовнішньої реклами.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Північна Македонія ...
Наступна новина: Трамп відмовився від ідеї ...