Переваги контекстної реклами

Переваги контекстної реклами

31.10.19 00:35 0 6439

Ринок контекстної реклами росте рік від року. Майданчики вдосконалюють методи оцінки оголошень, щоб споживачі отримували найбільш релевантні відповіді на свої запити, а рекламодавці створювали дійсно якісні кампанії та отримували прибуток. Але що ж є рушійною силою такого зростання і секретом ефективності?

Далі, ми розповімо, що робить її одним з найбільш дієвих методів просування товарів і послуг, й порівняємо деякі особливості контекстної реклами з іншими популярними маркетинговими інструментами. До речі, вартість налаштування та ведення контекстної реклами ви можете переглянути на сайті https://adwservice.com.ua/tsena-kontekstnoy-reklamy.

Зручний спосіб представлення інформації

Надто помітна та настирлива реклама з роками все більше дратує людей. Це стосується в першу чергу спливаючих і розкриваючихся вікон, реклами на початку YouTube-роликів. Контекстна реклама позбавлена цих недоліків:

  • вона не показується сама по собі, а тільки у відповідь на прямі пошукові запити користувача або відповідно до його інтересів;
  • вона має невеликий формат і містить тільки основні відомості про комерційну пропозицію;
  • вона відкривається без звуку та руху, тому майже не відволікає увагу користувача від змісту інтернет-сторінки;
  • можна відразу ж виконати перехід з контекстної реклами на сайт і зробити покупку, якщо користувачеві цікавий продукт.

Окрім того, багато людей продовжують сприймати її в пошуку як елемент органічної видачі та довіряють їй.

Точне попадання в цільову аудиторію

Якщо реклама по телебаченню або на вулиці демонструється всім, хто в цей час знаходиться поруч, то контекстна реклама націлена на строго певне коло осіб:

  1. по-перше, оголошення в пошуку показуються у відповідь на конкретні запити користувачів, що говорять про їх зацікавленість в товарі чи послузі;
  2. по-друге, аудиторію для реклами можна зорієнтувати за часом, регіоном / містом, інтересами й іншими параметрами;
  3. по-третє, можна налаштувати ремаркетинг / ретаргетинг, щоб повертати тих користувачів, які вже були у вас на сайті, але нічого не купили.

Великий обхват аудиторії

Інтернетом користуються мільйони людей. Майже у кожного тепер є доступ до Всесвітньої мережі через смартфон, планшет або комп'ютер. Контекстна реклама показується не тільки в головних пошукових системах «Яндекс» і Google, але й на сотнях тисяч сайтів їх партнерських мереж. Все це дозволяє донести ваше рекламне повідомлення до величезної кількості людей.

Швидкий старт рекламної кампанії

Тут не обійтися без порівняння контекстної реклами та SEO-оптимізації сайту для просування в природній видачі пошукових систем. Ці два маркетингових інструменти схожі за охопленням і принципом відбору цільової аудиторії, проте значно розрізняються за швидкістю досягнення перших результатів. Стабільний трафік за рахунок SEO починає йти тільки через кілька місяців після початку робіт:

  • технічної оптимізації;
  • наповнення контентом;
  • доопрацювання структури сайту та ін.

Реклама ж у пошуку в цьому плані має суттєві переваги перед SEO, адже перші дзвінки та замовлення реально отримати буквально через декілька годин після запуску рекламної кампанії. Перші позиції в спецрозміщенні отримують число кліків, порівнянне з кількістю кліків по перших сайтах в ТОПі природної видачі.

Гнучке ціноутворення

У контекстній рекламі діє схема оплати за кліки, а не за покази, тому ви самі можете встановити оптимальний бюджет кампанії. Ціни кліків у різних тематиках істотно розрізняються (часом в десятки та навіть сотні разів). Однак ви можете заздалегідь дізнатися їх і виконати підрахунок витрат.

Можливість порахувати ефективність

Офлайн-реклама на радіо, телебаченні, в газетах і на вулиці має серйозний недолік — точно обчислити її результативність досить важко. Однак для розвитку бізнесу просто необхідно знати, скільки людей побачили ваші оголошення, скільки зацікавилися ним, а скільки зробили покупку. Всі ці та багато інших параметрів в контекстній рекламі можна відстежити за рахунок детальної статистики:

  1. в рекламних кабінетах «Яндекс.Директа» та Google AdWords;
  2. в системах веб-аналітики «Яндекс.Метрика» та Google Analytics.

Наприклад, інтернет-магазинам можна налаштувати звіти по електронній торгівлі, щоб збирати дані про всі товари та послуги, які були реалізовані завдяки рекламі, і прибутку від цього. Компанії, які беруть заявки по дзвінку, можуть налаштувати call tracking. Окрім того, ви можете збирати та аналізувати різні дані контекстної реклами. Наприклад:

  • статистику запитів, в тому числі та їх ефективність;
  • вартість кліків по конкретних запитах у рекламі;
  • відвідуваність за часом доби, по днях тижня, інтернет-майданчикам, географії й т. д.;
  • популярність різних видів рекламних оголошень серед аудиторії;
  • вартість відвідувача, вартість залучення клієнта та ін.

Важливо, що статистику по рекламі можна подивитися в Інтернеті в режимі реального часу, що дозволяє оперативно змінювати налаштування для отримання кращого результату.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ