«Роботи із заміни 27-го деформаційного шва закінчились. На жаль, капремонт деформаційних швів раніше майже не проводили. Тому доводиться виконувати масову заміну у такий короткий термін. 27 швів замінили протягом останніх 5 років. Всього ж на естакадній частині 46 швів. Ці металеві конструкції рятують споруду від температурних розширень. Роботи із заміни деформаційних швів проводили б швидше якби на час ремонту рух повністю перекривали. Але через відсутність інших мостів у південному напрямку такі обмеження не можливі», – повідомили в «Київавтодорі».
У відомстві зазначили, що хоча ремонт закінчився, на мосту можливі затори.
«Споруда витримує навантаження у майже 6 разів більші, ніж проєктні (нині 110 тисяч авто за добу, запроектований для 18-20 тисяч). Тому, поліпшити транспортну ситуацію на Південому мостовому переході може будівництво нової споруди південніше Києва», – вказали в «Київавтодорі».
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Через поривчастий вітер у ...
Наступна новина: У Болгарії слідом за ...