Контекстна реклама: що потрібно знати?

Контекстна реклама: що потрібно знати?

04.11.19 18:55 0 3710

Контекстна реклама — це ефективний тип просування товарів чи послуг, спрямований на збільшення продажів і залучення нових клієнтів через інтернет. Контекстні рекламні оголошення будуть показані на сторінках результатів пошуку та на тематичних сайтах і порталах — учасниках рекламної мережі. Основна перевага контексту — показ рекламного оголошення тільки тієї частини аудиторії, яка дійсно зацікавлена в конкретному товарі чи послузі з оплатою за клік по оголошенню, а не за його показ. Крім цього у контекстної реклами є й інші переваги перед іншими видами рекламних каналів. Ну а розповість нам про них співроібтник компанії "КосмоВеб": https://cosmoweb.kz/astana/blog/2-kontekstnaya-reklama, яка безпосередньо займається налаштуванням контекстної реклами в Астані.

Основні переваги контексту:

  • Великий обхват аудиторії, який можна порівняти з охопленням телеканалів, але при меншій вартості.
  • Точне попадання в цільову аудиторію.
  • Велика кількість налаштувань націлювання.
  • Низький стартовий бюджет у порівнянні з іншими видами реклами.
  • Можливість відстежувати статистику в режимі реального часу.
  • Позитивний вплив на поведінкові фактори та зростання позицій в органічній видачі.

Особливості контексту:

  1. Ви вибираєте самі цільові пошукові запити. Спеціалісти швидко виміряють реальну частоту запитів і CTR. Чим вище CTR, тим більше оголошення відповідає запиту і тим нижчою для вас буде ціна входу в гарантовані покази.
  2. Ви оперативно реагуєте на падіння сайту в результатах пошуку. Контекстна реклама дає можливість зберегти приплив клієнтів і роботу компанії у часи не найкращих позицій сайту по певних ключових запитах.
  3. Можливість найти нові ринки збуту. Контекстна реклама надає можливість проведення «пробної» рекламної кампанії та аналізу її ефективності.
  4. Можливість короткострокового збільшення результату. Контекст — це прекрасна можливість на невеликий термін збільшити кількість клієнтів. Вона дозволяє запустити рекламу буквально за 1-2 години. Залучення відвідувачів на певну сторінку сайту.
  5. Можливість просування в певному регіоні. Швидке розміщення реклами, націленої на потрібні регіони. Можливість виміряти для кожного регіону реальну частоту запитів, CTR та ефективність запитів.
  6. Можливість залучення клієнтів по висококонкурентних запитах. У вас немає рекламного бюджету для боротьби з великими гравцями по самих конкурентних запитах? Нема потреби отримання всього трафіку по цих запитах? Контекстна реклама дозволяє залучити потрібну частину аудиторії по цих запитах.
  7. Можливість досягнення стабільності результату. Використання комплексного підходу до просування дозволяє забезпечити більшу стабільність результату та уникнути біганини від оптимізатора до оптимізатора. В результаті зростає стабільність та довгостроковість результату.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Подлокотные костыли - ...
Наступна новина: Автомобілі Тойота: самі ...

КОМЕНТАРІ