Контекстна реклама — це ефективний тип просування товарів чи послуг, спрямований на збільшення продажів і залучення нових клієнтів через інтернет. Контекстні рекламні оголошення будуть показані на сторінках результатів пошуку та на тематичних сайтах і порталах — учасниках рекламної мережі. Основна перевага контексту — показ рекламного оголошення тільки тієї частини аудиторії, яка дійсно зацікавлена в конкретному товарі чи послузі з оплатою за клік по оголошенню, а не за його показ. Крім цього у контекстної реклами є й інші переваги перед іншими видами рекламних каналів. Ну а розповість нам про них співроібтник компанії "КосмоВеб": https://cosmoweb.kz/astana/blog/2-kontekstnaya-reklama, яка безпосередньо займається налаштуванням контекстної реклами в Астані.
Основні переваги контексту:
- Великий обхват аудиторії, який можна порівняти з охопленням телеканалів, але при меншій вартості.
- Точне попадання в цільову аудиторію.
- Велика кількість налаштувань націлювання.
- Низький стартовий бюджет у порівнянні з іншими видами реклами.
- Можливість відстежувати статистику в режимі реального часу.
- Позитивний вплив на поведінкові фактори та зростання позицій в органічній видачі.
Особливості контексту:
- Ви вибираєте самі цільові пошукові запити. Спеціалісти швидко виміряють реальну частоту запитів і CTR. Чим вище CTR, тим більше оголошення відповідає запиту і тим нижчою для вас буде ціна входу в гарантовані покази.
- Ви оперативно реагуєте на падіння сайту в результатах пошуку. Контекстна реклама дає можливість зберегти приплив клієнтів і роботу компанії у часи не найкращих позицій сайту по певних ключових запитах.
- Можливість найти нові ринки збуту. Контекстна реклама надає можливість проведення «пробної» рекламної кампанії та аналізу її ефективності.
- Можливість короткострокового збільшення результату. Контекст — це прекрасна можливість на невеликий термін збільшити кількість клієнтів. Вона дозволяє запустити рекламу буквально за 1-2 години. Залучення відвідувачів на певну сторінку сайту.
- Можливість просування в певному регіоні. Швидке розміщення реклами, націленої на потрібні регіони. Можливість виміряти для кожного регіону реальну частоту запитів, CTR та ефективність запитів.
- Можливість залучення клієнтів по висококонкурентних запитах. У вас немає рекламного бюджету для боротьби з великими гравцями по самих конкурентних запитах? Нема потреби отримання всього трафіку по цих запитах? Контекстна реклама дозволяє залучити потрібну частину аудиторії по цих запитах.
- Можливість досягнення стабільності результату. Використання комплексного підходу до просування дозволяє забезпечити більшу стабільність результату та уникнути біганини від оптимізатора до оптимізатора. В результаті зростає стабільність та довгостроковість результату.