Toyota Land Cruiser 200 Excalibur: тест-драйв

Toyota Land Cruiser 200 Excalibur: тест-драйв

07.11.19 23:04 0 2787

У своєму класі Toyota Land Cruiser 200, як і раніше зберігає впевнене лідерство - в минулому році було придбано трохи більше 9000 позашляховиків. Безумовно, це відмінний результат, але щоб підтримувати інтерес до моделі, Toyota регулярно придумує якусь спеціальну серію. Наприклад, тепер це версія з грізним ім'ям Excalibur. Далі, ми розглянемо основні характеристики даного авто. Ну а розповість нам про це співробітник офіціійного дилера Тойота в Україні - центру «Автосаміт»:  https://toyota.com.ua/, на сайті якого безпосередньо можна переглянути актуальну ціну Ленд Крузер 200.

Трішки статистики

У минулому році аналітики американської компанії iSeeCars склали досить цікавий список автомобілів, які рідше інших змінюють господарів. Для цього експерти проаналізували майже 16 мільйонів проданих на ринку США автомобілів, щоб знайти серед них моделі, від яких їх власники зовсім не поспішають позбавлятися, навіть коли гарантія давно закінчилася. І що ви думаєте? У десятці «довгограючих» автомобілів чотири місця, включаючи перше, займають різні моделі Toyota.

Середня тривалість володіння новим автомобілем з першої десятки склала 7,3 року, але почесне перше місце в списку займає повнорозмірний позашляховик Toyota Land Cruiser з результатом в 10,6 року. Схоже на правду адже серед власників Ленд Крузер 200, ніхто не замислюється про те, щоб поміняти його на іншу модель. Так що там на іншу модель - навіть на оновлену «двохсотку» ніхто особливо мінятися не хоче. Типу, від добра добра не шукають. Незважаючи на 2 рестайлінга!

Загалом, «Сухопутний крейсер» користується заслуженою популярністю у всіх країнах світу як універсальний і витривалий автомобіль. Але головне, що він досить надійний, щоб не спустошити банківські рахунки господаря після того, як закінчиться гарантійний термін. Ну а щоб внести якесь різноманіття в консервативну конструкцію, японці придумують всякі цікаві версії «двохсотки». У минулому році це були чорно-білі Executive Black і Executive White, а тепер їм на зміну прийшла топ-версія Excalibur, названа на честь легендарного меча короля Артура, якому приписували чарівні властивості.

Огляд Тойота Ленд Крузер

У лицарському романі «Повість про Грааль» Екскалібур, до речі, описаний як «найпрекрасніший меч з усіх, який розрубував залізо, як дерево». Щодо самого прекрасного, звичайно, можна посперечатися, але виглядає Land Cruiser Excalibur значно краще, ніж його попередник Executive. Головне - більше немає цієї масивної губи з хромованими вусами на передньому бампері. Бампери тут нові - куди більш витончені, ніж раніше, а ще є ефектні колісні диски, фари головного світла в суворій чорній оправі, затемнені ліхтарі та шильдики у вигляді меча на задніх стійках.

Але сама класна штука «Екскалібура» - темний хром на кузові, який виглядає дуже породисто та дорого. Всередині - стильна прострочка шкіри сидінь і дверей ромбиком, а також чорна стеля. У комплектацію включені пакети систем активної безпеки Toyota Safety Sense і набір корисних для нашого клімату опцій «Зимовий комфорт». В іншому це вже звична «двохсотка», що, безумовно, чудово. Тут є потужна рама сходового типу і постійний повний привід з міжосьовим диференціалом Torsen в роздавальної коробці. За замовчуванням тяга ділиться між передньою та задньою осями в співвідношенні 40:60, але може перерозподілятися й порівну. Диференціал можна заблокувати, а можна задіяти і демультіплікатор з передавальним відношенням 2,618.

Під капотом нашого автомобіля - добре знайомий 4,5-літровий турбодизель V8. Коробка передач - все той же шестиступеневий «автомат». Хоча претензій до його роботи немає, ось коробку хотілося б вже оновити. Хоча б заради зниження витрати палива. Підвіска - як у старшого брата Lexus LX, гідропневматична з регулюванням кузова по висоті та адаптивною системою регулювання жорсткості. Шкода, що мультимедійну систему японці ніяк не оновиться - на відміну від тієї ж Camry. Ні, дев'ятидюймовий сенсорний екран працює добре, але графіка застаріла давним-давно.

Є тут і дивні ергономічні рішення на кшталт захованих на панелі за кермом кнопок камер кругового огляду, відкриття багажника, омивача фар і деяких інших - на дотик відрізнити їх один від одного неможливо, так само як і знайти потрібну кнопку на ходу. Для цього потрібно обов'язково відволіктися як мінімум на пару-трійку секунд, заглянути за кермо і зосередитися. І це при тому, що на ньому знайшлося місце куди менш важливим кнопками на зразок включення системи контролю за розміткою. Навіщо? У Prado і того ж Lexus LX - те ж саме.

Ленд Крузер 200

Тільки, на відміну від них, Land Cruiser 200 до сих пір блимає покажчиком повороту тільки один раз, якщо не штовхнути важіль «поворотника» в режим постійної роботи. Чудить і автоматичне перемикання ближнього світла на дальній і назад - система запізнюється. Панель приладів хороша, але відверто перевантажена інформацією про включених електронних системах допомоги водієві - навіщо тут весь цей розсип незрозумілих абревіатур? Логічніше було б зробити навпаки - нагадувати, якщо вони відключені.

Зате в іншому - кайф. Якщо знайти з нею спільну мову, «двохсотка» розслабляє, заспокоює і захищає. Від нерівностей на дорозі, поганої погоди, від хамовитих водіїв і несподіваних перешкод. Підвіска анулює всі купини та ями, які бачиш в вітровому склі прямо по курсу - трусить тільки на зовсім вже немилосердних вибоїнах, та й то швидше через великі та красивих 20-дюймових коліс. «Прадо» так не вміє. Поперечні крени для майже тритонки рамного позашляховика невеликі, а ось поздовжні бувають помітними - наприклад, якщо на світлофорі запізнитися з плавним гальмуванням, отримаєш відчутний кивдок. Але розгойдування немає.

Звичайно, це не те щоб шосейний автомобіль, але пряму Land Cruiser 200 тримає добре і взагалі - поводиться на асфальті стійко. На другорядних дорогах, укатаних путівцем і засипаних снігом ґрунтовках йому дихається вільніше. Тут їхати можна так швидко, що навряд чи хтось ризикне з тобою позмагатися. При цьому позашляховик все одно можна вести однією рукою, не напружуючись! Вражаюча плавність ходу та енергоємність підвісок не змусять хвилюватися за збереження хребта.

Як той самий Екскалібур, який рубав залізо, як дерево, Ленд Крузер 200, як і раніше рубає на друзки всіх суперників по ринку повнорозмірних позашляховиків. Щоб розуміти, чому так відбувається, потрібно на ньому поїздити та перейнятися. Він вселяє впевненість на рівні відчуттів - ти просто знаєш, що завжди доберешся до пункту призначення, причому з комфортом.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Насосы и комплектующие ...
Наступна новина: Огляд корму для собак ...

КОМЕНТАРІ