Як підбирати домашній персонал?

Як підбирати домашній персонал?

11.11.19 18:04 4 3219

Пошук домашнього персоналу — дійсно складне завдання. Всякий, що взявся за її рішення, має з безлічі кандидатур відібрати саме ту людину, яка буде виконувати доручену роботу так, щоб вас це повністю влаштовувало. Робота найнятого працівника повинна відповідати вашим уявленням про утримання будинку, якість прибирання або садових робіт, вашим принципам і підходам до виховання дітей. Дуже нелегко вибрати людину, якій ви станете довіряти свій будинок і свою дитину, щоб мати можливість самому спокійно працювати та відпочивати.

Приступаючи до пошуку працівника, спочатку варто визначитися з основними принципами підбору персоналу. Хоча універсальних способів і немає, ми все ж дамо вам ряд реально корисних рекомендацій. Дотримуючись їх, ви з високою ймовірністю уникнете помилок в найманні домашнього персоналу і знайдете людину, чия робота вам сподобається. Ну а розповість нам про це співробітник агентства "Домашній персонал": https://dompersonal.co.ua/, яке цим безпосередньо займається.

Рекомендація № 1: з чого все починається?

З самого початку дайте собі відповідь на такі питання:

  1. для чого вам потрібен домашній персонал?
  2. які саме обов'язки повинен буде виконувати найманий працівник або працівники?

Відповісти на ці питання краще письмово. Список розумно розділити на дві частини:

  • в першій перерахувати найважливіші пріоритети — те, що для вас буде безумовно важливим;
  • у другій частині списку сформулюйте ті очікування від працівника, які для вас привабливі та бажані, але не життєво необхідні.

Складений список оціните критично: він повинен бути по можливості повним, а викладені вимоги відповідати масштабам завдань. Від того, наскільки ви усвідомлено підійдете до цієї частини роботи, багато в чому буде залежати, що за людина буде працювати на вас, і як будуть будуватися ваші взаємини.

Варто чітко усвідомлювати, що рівень кваліфікації та освіти найманого працівника, культурний та інтелектуальний рівень — це речі прямо взаємопов'язані. Від того, який рівень працівника, будуть залежати багато в чому й ваші відносини. Постарайтеся реалістично оцінити, що для вас доречно, а чого ви дійсно хочете уникнути.

Необґрунтовано високі очікування і запити часто призводять до розчарувань. Навряд чи можливо отримати за одну (до того ж скромну!) зарплату працівника, який буде забезпечувати повноцінний догляд за дітьми й одночасно виконувати солідний обсяг домашньої роботи. Швидше, ви не дочекаєтеся ні того, ні іншого. Людина, готова взяти на себе нерозумно великий обсяг роботи, швидше за все, виявиться безвідповідальним і недобросовісним працівником. Щоб уникнути таких помилок, чітко формулюйте передбачувані обсяги роботи та перелік бажаних кваліфікаційних вимог.

Рекомендація № 2: Як вибудовувати відносини з HR-менеджером, співробітником кадрового агентства з підбору домашнього персоналу, в яке ви вирішили звернутися?

Пошук персоналу через агентство нині — практично безальтернативний варіант розв'язання даної проблеми. Але існує необхідність правильно донести свої очікування, що стосуються найманого персоналу, до співробітника агентства. Вимоги та побажання до майбутнього працівника потрібно окреслити максимально конкретно. Не менш важливо запропонувати реальну оплату — вона повинна бути конкурентоспроможною на ринку.

Відкритість до діалогу зі співробітником агентства — запорука швидкого і повного розв'язання вашої проблеми з наймання персоналу. Менеджери завжди нададуть вам всіляку допомогу, якщо ви не впевнені у формулюванні кваліфікаційних вимог. Вони зроблять все, щоб результат їх роботи підійшов вам як за ціною, так і за якістю. Але щоб вони виконали ваше замовлення з пошуку персоналу швидко і правильно, допоможіть наїм м точно зрозуміти ваші запити та очікування.

Рекомендація № 3: Завершальним етапом буде надання замовнику відібраних кандидатів і проведення з ними співбесіди

Як професіонали, HR-менеджери знають, що є звичайними помилками потенційного роботодавця, що здійснюються в ході такої співбесіди. Однаково небажані дві крайності:

  • надмірно агресивна манера проведення співбесіди, грубість та сильний тиск на здобувача роботи;
  • або ж зайва «м'якість».

Проводячи співбесіду, роботодавець повинен постати людиною сильною і впевненою людиною, яка чітко знає, що йому потрібно, але не грубим і агресивним або навпаки. Якщо ви будете чітко висловлювати свої вимоги, вам буде легше оцінити, наскільки кандидат їм відповідає. Впевненість роботодавця на співбесіді викликає природну повагу з боку працівника. Більш того, працівник, таким чином буде стимульований якісно виконувати свої робочі обов'язки — в тому випадку, якщо саме цей кандидат буде обраний.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 4)
Попередня новина: Бакуган — ідеальний ...
Наступна новина: Якими повинні бути ...

КОМЕНТАРІ

аватар країна
mariogif - 11.11.19

Портал просто супер!

аватар країна
omeganebula - 11.11.19

Вот так история!

аватар країна
versalia - 11.11.19

Ну жесть конечно…

аватар країна
AistMaraby - 11.11.19

ну, ничо так… в общем.