Наталія Мосейчук з командою і українськими вчителями дізнавалися про школи в Нідерландах,Туреччині,Великій Британії

Наталія Мосейчук з командою і українськими вчителями дізнавалися про школи в Нідерландах,Туреччині,Великій Британії

21.11.19 13:40 0 11584

Цього тижня, команда соціального проекту «Право на освіту» разом з куратором та телеведучою Наталією Мосейчук, лідеркою проекту Прошколу Юлією Бровінською та українськими вчителями побували в освітній подорожі у Нідерландах. Таким чином проект Право на освіту розпочав новий напрямок – навчання для вчителів.

Під час подорожі команда відвідала другу міжнародну конференцію у Роттердамі, яка проходила з 15 по 17 листопада.

На конференції тридцять міжнародних спікерів з різних країн розглядали освітні теми про інтелектуальні репетиторські системи- спікер з Великої Британії, надання освітніх послуг дітям з особливими потребами в державних початкових школах Філіппін, навчання вчителя для посилення інклюзивної освіти, Південно-Африканська Республіка та ін. Іноземні колеги вже планують створювати спільні проекти та співпрацювати з українськими вчителями, щоб допомогти провести пізнавальні уроки школярям.

Познайомившись з українськими освітянами, організатори конференції компанія Acavent яка проводить конференції по всьому світу і також в Оксфорді, запросили наших педагогів стати топ спікерами на їх подіях в наступному році.

Українська делегація відвідала нідерландську школу в місті Амстелвейні, українські школи «Веселка» та «Джерело» м. Амстердам.

Особливості освітнього процесу в Нідерландах такі: діти починають ходити до школи з 4 років, в державних школах немає організованого харчування, немає шкільної форми та домашніх завдань, індивідуальний підхід до кожної дитини, в 12 років дитина здає екзамен та отримує рекомендацію від вчителя, щодо подальшого начального закладу. Батьківські збори залишились в минулому. Розмова тет-а-тет і конфіденційність – сучасні методи комунікації з батьками учня.

Чотири дні четверо українських педагогів та команда  проекту Право на освіту дізнавалися: як влаштоване навчання в одній з найстабільніших країн Європи – Нідерландах. Частину «науки» педагоги отримали побувавши на конференції, частину розповіли місцеві вчителі та батьки. До 12 років діти все роблять у школі, після – спорт, мистецтво, дозвілля. Вчителі не розробляють урок і наповнення до нього, матеріалами, забезпечує школа. Нас цікавило ставлення до діток з особливими освітніми потребами. В Нідерландах вони вчаться у спеціалізованих школах. Толерантність – понад усе! Вірю, що вчителі мають мандрувати та знаю, що вчителям важливо вчитися!

Наталія Мосейчук, кураторка проекту Право на освіту.

Юлія Бровінська, Директорка фонду Максима Степанова, лідерка проекту ПроШколу, яка допомогла в організації освітньої подорожі та супроводжувала в поїздці зазначає:

Вперше українська делегація брала участь в освітній конференції в Роттердамі і відвідала школи у місті Гаага та Амстердам. Міжнародні освітні конференції — найкращий спосіб познайомитися з колегами з інших країн, обмінятися досвідом, звернути увагу на їхні успішні кейси. Зараз ми розуміємо, що вчителям необхідно розвиватися та використовувати інноваційні підходи у навчанні. Ми живемо у 21 столітті, в епоху штучного інтелекту і на це варто звертати увагу. Міжнародний нетворкінг змінює наших учителів, а отже й покращує всю систему освіти в Україні. Тож наші діти починають отримують знання, які відповідають вимогам сучасності. Добре, якщо це буде системно та масштабно. Я щаслива, що цінності проектів #Прошколу та Право на освіту є подібними.

В першу подорож ми запросили лідерів премії Global Teacher Prize Ukraine, які роблять більше ніж просто навчають дітей, вони виховують цінності і допомагають тим учням, які перебувають в лікарнях та мають особливі освітні потреби – Ірину Тернову, Діну Тимошенко-Ушакову та Надію Весніну.

Наші вчителі мало де бувають, для Ірини Тернової ця подорож стала першою –політ літаком, участь у міжнародній конференції.

Ця подорож стала для мене своєрідним інтегрованим уроком, в якому переплелися знання з психології, соціології, культурології, історії, економіки, фінансів, генетики. Я твердо переконана: якщо вчителі почуватимуться комфортно в сучасному світі - вони зможуть виростити якісно нове покоління! У мене з’явилося натхнення, мрії, плани на майбутнє. Дуже хочу вчитися!

- Ірина Тернова, корекційний педагог, м. Житомир.

До освітнього десанту потрапив фіналіст з ТОП-10 «вчительського Оскару», вчитель інформатики та фізики – Сергій Петрович.

Досвід професійного зростання, просто необхідний в сучасному світі, тільки вчитель може виростити якісно нове покоління! Перше, що впроваджу після освітньої подорожі – перебудую проведення батьківських зборів, колеги з Нідерландів не порівнюють успіхи дитини перед усіма. Вчитель говорить про успіхи дитини тільки батькам. Мінімум один раз на рік потрібні такі поїздки. Я відкрив для себе поклик вчити дітей у лікарнях і буду пропонувати уроки на регулярцій основі з робототехніки

,- Сергій Петрович, учитель технології та інформатики, м. Вінниця.

В Нідерландах вчителям виокремлюють особистий час для саморозвитку та для підвищення рівня знань і відправляють на навчання закордон за новим досвідом, зокрема до Англії. Ми будемо робити все, щоб українські вчителі могли також вчитися як і європейські освітяни.

Ця подорож стала можлива завдяки підтримці Фонду Максима Степанова та БФ «Ти не один». Партнери проекту Посольство України в Королівстві Нідерланди та Міністерство закордонних справ України.

Для довідки:

У 2017 році ведуча Наталія Мосейчук, телеканал 1+1 та БО «Ти не один» розпочали соціальну місію «Право на освіту». Її мета – зробити так, щоб тема вчителів, освітніх реформ, вирішення проблем шкіл та захист прав освітян, учнів і їх батьків стала центральною в суспільстві і була пріоритетною у суспільстві. Освітою для вчителів майже не опікується держава і тільки одиниці вчителів мають можливість відвідувати міжнародні конференції, аби дізнаватись нові освітні методики та тенденції. Тому куратор проекту ініціювала новий напрямок – освітні подорожі для вчителів. Більше за всіх нові знання, щодо розвитку сучасного світу потребують вчителі, адже саме вони дають нові знання та навички наступному поколінню. Куратор проекту продовжує звертати увагу на реформу створення шкіл у дитячих лікарнях, і як це допомагає в лікуванні і в психологічній підтримці.


Автор: УкрЗахідІнформ .

фото

фото

фото

фото

фото

фото

фото

фото

фото

фото
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Дві третини дітей в ...
Наступна новина: Уборка после ремонта

КОМЕНТАРІ