Як організувати підігрів дизельного палива в автомобілі?

Як організувати підігрів дизельного палива в автомобілі?

04.12.19 19:02 0 4458

Прихід зими з її морозами водіям автомобілів, що працюють на дизельному паливі, приносить зайвий головний біль: то не можна виїхати з гаража, то зрушити з місця після тривалої стоянки. Причина одна - «замерзає» дизельне паливо. Але сьогодні цю проблему можна з легкістю подолати, встановивши систему підігріву дизельного палива. До речі, в Києві, Одесі та Харкові це можна зробити в СТО "Майстер Сервіс": https://sto.ms/diesel-heaters-installation.

Для чого потрібен підігрів дизельного палива взимку?

«Замерзання» дизпалива означає, що воно стає густим і в'язким (навіть візуально помітним є помутніння), що перешкоджає його нормальній подачі до двигуна. Крім цього з палива викристалізовується парафін і забиває фільтри.

Добре, що вже відійшли в минуле пожежонебезпечні паяльні лампи, які для полегшення запуску возив з собою мало не кожен водій. Так може проявитися швидким приходом двигуна в непридатність і підмішування бензину в дизельне паливо. Різноманітні паливні присадки, врешті-решт, десь осідають, і через них «лягають» поршневі кільця. А підігрів дизельного палива перед запуском двигуна і під час його роботи полегшує експлуатацію автомобіля в холодний період року.

Усі підігрівачі умовно можна розділити на дві групи:

  • автономні (використовують рідке паливо);
  • електричні (для їх роботи потрібна розетка на 220 В).

Чому умовно? Та хоча б тому, що електропідігрівачі, що працюють від бортової мережі автомобіля, можна віднести до автономних, бо вони не залежать від зовнішніх джерел живлення.

Рідинні автономні підігрівачі дизельного палива

Це теплообмінники з пальником всередині. Дизельне паливо подається в пальник і згорає, а по теплообміннику «ходить» рідина для охолодження двигуна, оскільки теплообмінник і система охолодження двигуна — це сполучені посудини. За півгодини-годину двигун розігрівається до 80 0 С (час залежить від вуличної температури), так і в салоні стає тепло при включеній грубці.

Системи живлення та змащення двигуна теж прогріваються. Така температура є комфортною для запуску двигуна. Витрачене на прогрів паливо з лишком окупиться збільшенням пробігу автомобіля, оскільки холодні запуски мало не вдвічі скорочують життя транспортних засобів.

Хоча рідинні підігрівачі вважаються передпускових, їх можна застосовувати також і під час руху автомобіля в дуже сильні морози, коли він просто «вистигає».

Мінусом такого підігріву дизельного палива є поки ще досить значна вартість.

Електронагрівачі, залежні від розетки

Самі по собі вони дешевші та простіші рідинних автономних. Простіша й робота з ними: ткнув в розетку, і паливо гріється. Монтаж і установка таких нагрівачів займає від сили 3 години. Суть така: ТЕН нагріває систему охолодження двигуна (може заодно і салон).

Нагрівач можна встановити як в блок циліндрів (на місце технологічних заглушок), так і в контур охолоджувальної системи. Додаткового насоса не потрібно, циркуляція рідини відбувається за рахунок різниці температур.

На підігрів дизельного палива йде десь близько 30 хвилин (за цей час можна прибрати в салоні, начепити двірники, обговорити нагальні проблеми з сусідом-автомобілістом і т. д.).

Тільки простий такий підігрів в автопаркінгу, гаражах і під вікном першого поверху. А ось у «розетконедоступних» місцях без автономних нагрівачів не обійтися.

Електропідігрівачі дизельного палива, які не залежать від розетки

Електричний підігрів дизельного палива, що працює від бортової мережі безпечний як для водія, так і для автомобіля, а бортова електрична мережа є у кожному автомобілі. Підігрів солярки відбувається як на передпусковому етапі, так і при роботі двигуна. Залежно від місця і способу застосування такі підігрівачі можна поділити на:

  1. бандажні — для фільтрів тонкого очищення;
  2. проточні — для трубопроводу до фільтра тонкого очищення;
  3. стрічкові — для паливопроводів і фільтрів;
  4. стрижневі — для фільтрів-сепараторів;
  5. паливозабірник, що встановлюються замість штатного та підігрівається;
  6. насадки, що встановлюються на штатні паливозабірники та підігріваються.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Выгодные условия для ...
Наступна новина: Артеріальна гіпертензія: що ...

КОМЕНТАРІ