Основні переваги розміщення реклами на транспорті

Основні переваги розміщення реклами на транспорті

05.12.19 20:20 0 4993

Ні для кого не секрет, що успішні та процвітаючі компанії вкладають гроші в рекламу. Але ж іншого способу немає розповісти світу про свої товари чи послуги, залучити зацікавлених покупців, перевершити та випередити конкурентів. Все більш дієвим і ефективним способом стає в наші дні реклама на транспорті, за допомогою якої підприємці виходять на нову аудиторію, завойовують нові ринки. Далі, ми безпосередньо розглянемо основні переваги цього виду реклами. Ну а розповість нам про це реклама співробітник компанії "СтікерМен", основним напрямком діяльності якої є реклама в маршрутках Чернівці.

Що потрібно знати про рекламу на транспорті?

На відміну від білбордів і афіш, реклама на транспорті не стоїть на місці. Автобуси, трамваї, тролейбуси, корпоративні автомобілі та маршрутки постійно переміщаються по місту. Їх помічають водії машин, їх пасажири, а також пішоходи, мешканці будинків і співробітники офісів, повз яких вони проїжджають. Простір для креативності та мобільність — два основні чинники, завдяки яким рекламовані товари починають приносити прибуток. Ось такий ось простий і нехитрий спосіб робить бренди впізнаваними та таким, що приваблює покупців.

Фахівці, що працюють в даній сфері, намагаються порадувати своїх замовників. Для цього вони використовують різні колірні відтінки, слогани, нестандартні підходи та різні стилі оформлення. З огляду на побажання клієнта, вони створюють помітні та незвичайні проекти, надають унікальність кожному транспортному засобу, грамотно підносять інформацію. Тонко, ненав'язливо, креативно, красиво — ось девіз рекламників і маркетологів.

Основні "+" реклами на транспорті:

  • Найочевиднішим плюсом такої реклами є велика зона охоплення. Її бачать і читають не тільки водії, пасажири та пішоходи, але ще і туристи.
  • А ще вона — довговічна і доступна. Наприклад, реклама в маршрутках коштує набагато дешевше, ніж на плакатах, вивісках або розповсюджуваних мільйонними тиражами листівках і буклетах.
  • Якщо грамотно впровадити рекламу, «розбивши» її з урахуванням територіальних груп і категорій покупців, то можна отримати відмінний результат. Наприклад, можна вибрати якісь певні мікрорайони, де знаходиться фірма або торговий комплекс, в якому продаються товари або надаються послуги. Або опублікувати самоклейкі рекламні стікери формату А5, А4, А3 в салонах транспорту, щоб важлива інформація завжди була на видноті у людей, що пересуваються по місту. Також можна скористатися відеоносіями, які встановлені в багатьох автобусах, тролейбусах, маршрутках і т. д.

Висновки

Використовуючи всі перераховані вище варіанти, бізнесмени роблять свою продукцію впізнаваною, розкручують свої бренди, демонструю товари та знаходять зацікавлених в них покупців.


Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: Переваги застосування ...

КОМЕНТАРІ