Чим відрізняється ігровий монітор від звичайного?

Чим відрізняється ігровий монітор від звичайного?

22.12.19 19:53 0 10082

Не так давно в наше життя увійшло таке явище, як «кіберспорт» (цим терміном називаються змагання по комп'ютерних іграх). В Україні, до речі, подібні змагання були офіційно визнані, як вид спорту у 2017 році. Природно, що будь-який кіберспортсмен не зможе проявити свої навички у всій повноті, якщо «спортивний інвентар" не буде відповідати його навичкам. Тому в ігровій індустрії, поряд з процесорами та відеокартами, стали активно розвиватися різноманітні клавіатури, миші та монітори з приставкою «ігрові». Однак, як кросівки носять не тільки професійні спортсмени, так і звичайний любитель комп'ютерних ігор, бажаючи отримати максимум від улюбленого заняття, прагне користуватися спеціально створеними для цього пристроями, зокрема ігровим монітором. Далі, ми розберемо чим ігровий монітор відрізняється від домашнього або офісного аналога. Ну а розповість нам про це співробітник компанії LG, яка безпосередньо є лідером в даній сфері. Так, ігрові монітори LG з TN матрицею є незмінним учасником змагань по кііберспорту.

Основні відмінності ігрових та звичайних моніторів:

  1. Перша відмінність ігрових моніторів — висока частота розгортки, або частота оновлення екрану. Вимірюється вона в Герцах — Гц. І якщо в домашніх або офісних моніторах ця величина складає 50-60 Гц, то ігрові моделі мають частоту 100, 120 або 144 Гц. Для перегляду фільмів, фотографій або роботи з документами цілком вистачає частоти в 60 Гц, але для повноцінної активної гри (наприклад, шутера) потрібно більше. Що дає більшу кількість Гц? Перш за все додаткову плавність та відсутність мікроривків при швидкому русі курсору.
  2. Друга відмінність — це мінімально можливий Input Lag. Даним терміном позначається час, який необхідний електроніці монітора для обробки прийнятого сигналу та виведення його на екран (не плутайте цю характеристику з часом відклику матриці, про яку буде сказано нижче). Вимірюється ця величина в мілісекундах — мс. І чим вона менша, тим швидше відповідає екран на дії гравця.
  3. Третя відмінність ігрового монітора — це більш швидкий відгук матриці. Тут явною перевагою володіють матриці стандарту TN. Хоча IPS-матриці, як правило, володіють кращою передачею кольору і кутами огляду, для професійних гравців головне не вишуканість кольору, а швидкість реагування монітора. Якщо ж ігрове використання монітора не є для вас пріоритетним, і ви плануєте використовувати його, наприклад, для редагування зображень, то логічніше буде придбати IPS-монітор.

Таким чином, ігрова модель монітора відрізняється саме цими трьома особливостями — більшою частотою оновлення екрану, меншим input lag'ом, і хорошим відгуком матриці. Що стосується домашнього або офісного використання, то дані специфікації по суті стають другорядними, і переплачувати за них немає сенсу. Інші особливості ігрового монітора будуть, швидше за все, вже доповненнями, хоча, часом, теж важливими.

Одним з таких важливих бонусів може стати технологія NVIDIA G-Sync, що дозволяє прибирати «розриви» в кадрах, що виникають при помилковій синхронізації. Це, у свою чергу, дозволяє уникнути яких би то не було проблем з кадровою частотою та частотою оновлення монітора. Але для роботи даної технології потрібна наявність окремої плати в моніторі, що природно призводить до його подорожчання, до того ж G-Sync підтримують не всі відеокарти.

Вигнутий екран

Ще одна модна фішка — вигнуті монітори, покликані максимально занурити гравця у віртуальний світ. Але й тут є деякі нюанси, які потрібно врахувати:

  • По-перше, для повного «занурення» необхідний досить великий екран (не менше 30 дюймів), і перебувати від гравця він повинен на відстані не більше 1 метра.
  • По-друге, такий тип монітора призначений для суто індивідуального користування, і якщо сторонній спостерігач дивитиметься трохи збоку, то зображення для нього буде сильно спотворене.
Автор: УкрЗахідІнформ .

фото
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Фулфілмент: що це таке?
Наступна новина: CRM для сфери послуг: що ...

КОМЕНТАРІ