CRM для сфери послуг: що потрібно знати?

CRM для сфери послуг: що потрібно знати?

22.12.19 20:32 0 4378

Бізнес у сфері послуг є дуже популярним, але водночас і дуже трудомістким. Тому, в сучасних реаліях розумним рішенням є автоматизація певних бізнес-процесів. Значно спростити бізнес, що працює у сфері послуг і допомогти звільнити ресурси, необхідні для розвитку компанії, може CRM (система управління взаємовідносинами). Нині, вона цій у сфері практично не використовується. Будь-яка автоматизація геть відсутня. Тому рівень сервісу залишає бажати кращого. Як же можна застосовувати CRM для продажу послуг? Нумо розберімося.

Переваги CRM

В Європі та США CRM система для сфери послуг використовуються вже давно. Якщо клієнт приходить в перукарню підстригтися, CRM система автоматично записує його на наступну стрижку, а за кілька днів до візиту надсилає повідомлення. І це не фантастика. Очевидними перевагами CRM системи для обліку послуг є:

  • суттєва економія часу співробітників;
  • виключення людського фактора.

Як результат, адміністратор не забуде попередити клієнта. Та й вірогідність збереження клієнта дуже висока, бо рівень сервісу при цьому значно вищий.

Бітрікс24 - ідеальне рішення для автоматизації бізнесу у сфері послуг

В Україні зараз все робиться вручну. CRM у сфері послуг використовує менш як 10 % компаній, щорічно втрачаючи сотні тисяч гривень потенційного прибутку. Виправити ситуацію допоможе Бітрікс24 - вітчизняна CRM система для сфери послуг. Це програма для обліку клієнтів і автоматизації бізнес-процесів, інтегрована з популярними сервісами та соцмережами, SMS і email-розсилками, які клієнтам відправляють роботи, а також можливістю під'єднання телефонії і збереження записів розмов для подальшого аналізу. Це не просто багатофункціональна база даних, в якій детально прописана вся необхідна інформація про клієнтів — це ключовий інструмент для розвитку Вашого бізнесу.

Бітрікс24 відмінно підійде для виконання поставлених завдань. У системі реалізований функціонал, що дозволяє аналізувати продажі, ставити завдання, призначати терміни виконання та відповідальних. Керівник може стежити за виконанням роботи, навіть не перебуваючи при цьому в офісі, завдяки онлайн-доступу. Крім того, Ви можете створити сайт або лендінг для подальших продажів у інтернеті. Також система Бітрікс24 має такий розділ, як "Наскрізна аналітика". Вона не вимагає інтеграції та повністю безкоштовна. Скориставшись нею ви зможете нарешті зрозуміти чи окупаються ваші рекламні канали та чи ефективний вхідний трафік.

Висновки

Бітрікс24- це ідеальна CRM, яка зможе вивести доходи вашого бізнесу у сфері послуг на новий рівень.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: Основные "+" ...

КОМЕНТАРІ