Для того щоб розробити грамотну стратегію просування бренду, важливо розібратися, що таке POS-матеріали. Сама абревіатура POS розшифровується як «Point of Sales», що перекладається як «місце продажів». До POS-матеріалів можна віднести будь-який вид рекламної продукції, розташований безпосередньо в магазині.
Основним призначенням POS-матеріалів є привернення уваги до певного товару та стимулювання продажів. Цей інструмент реклами є виробом, який потрапляє в поле зору потенційного покупця всього на кілька секунд. Оригінальний дизайн, яскраве оформлення, правильне розміщення в магазині та грамотна подача інформації сприяють максимальному залученню цільової аудиторії та спонукають до здійснення покупки.
POS-матеріали - один з найбільш ефективних інструментів зовнішньої та внутрішньої реклами, що дозволяє зробити помітним будь-який бренд і суттєво підвищити продажі. Далі, ми безпосередньо розглянемо основні різновиди POS-матеріалів. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "Формат-Харків": https://for-k.com.ua/product/pos-materialy/, яка безпосередньо займається їх виготовленням.
Види POS-матеріалів
Дослідження показали: для того щоб привернути увагу покупців до потрібного товару, необхідно використовувати не менше 2 різновидів рекламних виробів. Перш ніж вибрати способи просування бренду, необхідно розібратися, що відноситься до POS-матеріалів.
Найбільш часто використовуваними POS-матеріалами є:
- Воблер. Цей рекламний матеріал найчастіше використовується в магазинах. Воблер — це щільна основа з нанесеним слоганом або логотипом бренду, прикріплена до гнучкої прозорої ніжки. Розміщений на вертикальній поверхні, воблер коливається від руху повітря, привертаючи увагу покупців.
- Шелфтокер. Це смуга картону довільного виду, що відокремлюють товар конкретного бренду від інших аналогів на торговій полиці. Шелфтокер може не тільки утримувати рекламну інформацію, а й мати спеціальні відсіки для цінників.
- Некхенгер. Це бирка невеликого розміру, що розміщується на шийку пляшок, що містить рекламу та коротку інформацію про товар.
- Банер. Це відрізок матеріалу (тканинного, вінілового, синтетичного) довільного розміру, з нанесеним на поверхню рекламним слоганом і зображенням певного товару. Він розміщується всередині магазину або на вході.
- Гірлянда. Це кілька прапорців з рекламою, з'єднані мотузкою або тасьмою. Гірлянда може бути різного розміру та форми.
- Мобайл. Це підвісне зображення рекламованого товару. Мобайли можуть бути як плоскими, так і об'ємними.
- Шоу-бокс. Це картонна коробка, межі якої містять рекламну інформацію. На корпусі шоу-боксу можуть розміщуватися спеціальні відсіки з вкладеними роздатковими листівками, що містять інформацію про товар, який просувається.
- Штендер. Це досить популярний вид POS-матеріалу, що розміщується, як правило, на вході в магазин або неподалік. Штендер являє собою міцну розсувну конструкцію, що інформує покупця про наявність у супермаркеті рекламованого товару.
- Цінники. Це основний вид POS-матеріалів в магазині, який повідомляє покупцям ціну товару. Барвистий привабливий цінник значно збільшує шанси на продаж продукції, що просувається.
- Лайтбокс. Це яскравий рекламний плакат, розміщений в спеціальний короб з внутрішнім підсвічуванням. Лайтбокси можуть бути підвішені на стіну або стелю, а також встановлені на підлогу.
- Муляж. Це рекламна копія товару, який просувають, виконана в натуральну величину або в збільшеному розмірі.
- Електронні рекламні засоби. Це окрема категорія POS-матеріалів, що відповідає за трансляцію рекламних роликів (телевізори, радіо, мультимедійні термінали).