Як вибрати вантажні шини?

Як вибрати вантажні шини?

29.12.19 23:25 0 7263

Ті, кому доводилося водити важкі вантажні авто, напевно погодяться з популярним твердженням: "Вантажівка і легковик — це дві абсолютно різні машини". Саме тому вибір вантажних шин вимагає деякого досвіду. Якщо ви хочете придати ідеальні покришки для вантажного авто (до речі, це можна зробити в інтернет-магазині https://nbtire.com.ua/gruzovye-shiny/), не варто сліпо довіряти думці продавців. Спочатку слід познайомитися з характеристиками різних типів гуми та підібрати ту, яка буде відповідати моделі вашого особистого транспорту та дорожнім умовам.

Класифікація вантажних шин

У зв'язку з тим, що вантажні шини використовуються для несхожих один на одного видів транспорту (автобусах, причепах, тягачах і спецтехніці), важливо розібратися в їх різновидах. Класифікація покришок для вантажівок враховує кілька характеристик:

  • профіль;
  • наявність камери;
  • малюнок протектора.

Практично всі покришки відносяться до пневматичного типу, який ділиться на два види:

  1. камерні;
  2. безкамерні.

У першому випадку гума складається з камери та покришки, яка накачується стисненим повітрям, і відповідає за контакт з дорогою. У другому випадку повітря закачується в простір між колісним ободом і покришкою, а камера відсутня. Для безкамерних моделей характерне використання новітніх гумових сумішей, стійких до навантаження, які забезпечують герметичність.

Наступний поділ відноситься до конструкції. У радіальних шин шари корду розташовуються по радіусу, а у діагональних нитки та шари корду сходяться під кутом від 45 до 60 градусів. З одного боку, такі покришки відрізняються підвищеною пружністю та міцністю, але з іншого — схильні до появи гриж, так що більшість виробників вважає за краще випускати гуму радіального типу. Вона довговічніша та забезпечує кращий контакт з дорожнім полотном.

Класифікації вантажних покришок за видом профілю:

  • низькопрофільні;
  • наднизькопрофільні;
  • широкопрофільні.

Гума з високим профілем не користується популярністю у власників вантажного транспорту, оскільки вона знижує стійкість автомобіля.

Якщо гума для легкових авто ділиться на зимову та літню, у вантажних є чотири основних види, які призначені для різних дорожніх умов:

  1. Дорожній протектор розрахований на асфальтовані дороги.
  2. Універсальний дозволяє кататися по будь-якому покриттю — асфальту, бетону, ущільненому ґрунту, щебеню.
  3. Зимові покришки забезпечують хорошу прохідність на снігу.
  4. Моделі з підвищеною прохідністю не підведуть навіть в умовах бездоріжжя і міжсезонного бруду.

Які шини краще використовувати?

Перша порада, з якої починаються багато статей і оглядів, — прочитати документацію до конкретного автомобіля. Це дозволить уникнути помилок з типорозміром. Вибираючи варіанти із запропонованого виробником авто переліку, ви точно будете впевнені, що ходові якості машини не постраждають.

Тим, хто прагне до економії та використовує відновлені шини, ми можемо повідомити добру новину: після корекції бічної частини та протектора покришку можна використовувати без побоювань. Проте, така гума вимагає підвищеної уваги, а сам «капітальний ремонт» можна проводити не більше 2 разів — після цього все ж краще вибрати нове "взуття".

Зручний спосіб підбору автогуми — використання спеціальних таблиць, які можна відшукати як на автомобільних сайтах, так і у конкретних дилерів. Вони дозволяють врахувати максимальну кількість характеристик, включаючи індекси швидкості та навантаження.

Багатьох цікавить, який профіль вибрати. У цьому питанні потрібно орієнтуватися на те, які характеристики вантажівки ви хочете поліпшити. На позашляховики зручно встановлювати широкопрофільну гуму, яка краще себе проявляє на ґрунтових дорогах і забезпечують чудову прохідність. Висота профілю безпосередньо впливає на стійкість. Якщо ви хочете впевнено почувати себе при маневрах, зробіть вибір на користь низькопрофільних вантажних шин. Непоганим варіантом можуть стати покришки з регульованим рівнем тиску. Вони незамінні на поганих дорогах і можуть послужити хорошу служби при подоланні складних ділянок.

Остання порада — ні в якому разі не економте на передніх колесах. На них варто встановлювати тільки нову якісну гуму від відомих брендів. А відновлену можна залишити для причепа.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ