Корпоративний та промо-одяг: що потрібно знати?

Корпоративний та промо-одяг: що потрібно знати?

15.01.20 22:25 0 3392

Народна мудрість, що починається зі слів «зустрічають по одягу...», актуальна і донині. Корпоративний та промо-одяг — це потужний маркетинговий інструмент, покликаний не тільки посилювати рекламний вплив на споживача або потенційного клієнта за допомогою візуальної комунікації, а й успішно реалізовувати неординарні та креативні рішення. До речі, в Україні його можна придбати на сайті https://berrytex.com.ua/.

Роль промо-одягу при проведенні промо-акцій

Проведення промо-акцій з використанням роздаткового матеріалу завжди розуміє певний рекламний захід, який вимагає ретельно продуманого плану. Одним з головних ланок такої презентації буде виступати розробка концепції зовнішнього вигляду, а точніше — стилю одягу промоутера (промо-персоналу). Тут має бути присутня індивідуальність, відчуватися настрій і проглядатися характер. А це означає, що завдяки оптимальним складовим концепції асоціативний ряд вишикується в позитивному ключі, а рекламне послання буде донесене безпосередньо цільовій аудиторії.

Не останню роль відводять функціональності промо-одягу:

  • Він повинен бути не тільки привабливим, але й підвищити мобільність промоутера.
  • Вдалим доповненням будуть кишені, де компактно поміститься роздатковий матеріал.
  • Для проведення рекламних заходів на вулиці краще використовувати вітровку в непогожий день та брендовану кепку, якщо від сонця нікуди сховатися.
  • З успіхом пройде промо-дегустація, якщо на представника фірми буде фартух з символікою.
  • Враховуйте, що неординарні або яскраві промо-костюми допоможуть передати інноваційні та модні рішення, які просуває ваша фірма.

Корпоративний одяг, як запорука надійності компанії

Нерідко салони краси або магазини замовляють однакові футболки для персоналу з нанесенням своєї назви, що надає статусності закладу та вигідно відрізняє їх серед конкурентів. Відвідувач обов'язково зверне на це увагу та зробить вибір на користь тієї організації, яка розвиває свою діяльність і йде в ногу з часом.

Солідний банк, торгова або страхова компанія, фармацевтичний холдинг або промисловий концерн ненав'язливо продемонструють свою стабільність та добробут, якщо одягнуть співробітників в гарну уніформу. При цьому строгі та витримані тони корпоративного одягу підкреслять серйозність та надійність компанії.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: Сучасні елементи та ...

КОМЕНТАРІ