Кросовери Jaguar PACE: на стику традицій та інновацій

Кросовери Jaguar PACE: на стику традицій та інновацій

23.01.20 22:05 0 4048

Автомобілі Jaguar сімейства PACE створені для тих, хто цінує швидкість, універсальність і високі технології. У кросоверах Ягуар F-PACE, E-PACE та I-PACE вдалося поєднати багаті спортивні традиції марки, переваги повного приводу і штучний інтелект.

У назві представників сімейства кросоверів Jaguar невипадково використовується слово PACE. У перекладі з англійської це «темп», «швидкість», «ритм», а ще — спортивний термін, що позначає час проходження кола або відрізка дистанції. Не дивно, що кожен з тріо кросоверів Jaguar наділений приголомшливою динамікою і чудовою керованістю.

Всю трійку ріднять сімейні риси, свого роду ДНК. Дизайн F-PACE, E-PACE та I-PACE виконаний з опорою на багату спадщину марки, що не заважає йому бути ультрасучасним. Оздоблення шикарне, за традицією великий відсоток ручної роботи, високу увагу приділено аеродинаміці, шумоізоляції, ергономіці, налаштуванню аудіосистем, грі світла та кольору.

Технічна начинка, що базується на самих передових досягненнях британської компанії, орієнтована на отримання конкурентних переваг перед європейськими, японськими й американськими преміальними «однокласниками».

Біля витоків нової сім'ї преміальних SUV

Основи нового сімейства заклав концепт-кар Jaguar C-X17, який дебютував у 2013 році. Вже тоді були де факто оформлені основні імперативи в розвитку нової лінійки. Важкі позашляховики були залишені за межами нового ягуарівського прайду. У компанії зробили ставку на максимально легкі, аеродинамічні, високотехнологічні та швидкісні машини, що балансують на межі сегментів позашляховиків і спортивних автомобілів.

Jaguar C-X17 став свого роду дорожньою картою до подальших дебютів моделей F-PACE, E-PACEі I-PACE. Наприклад, концепт продемонстрував універсальність нової алюмінієвої платформи iQ (AI), яку фахівці британської компанії розробили самотужки. Полегшена модульна архітектура стала відправною точкою для інженерів і дизайнерів Jaguar, дозволивши їм вичавити максимум у сфері аеродинаміки, дизайну, керованості, динаміки прискорення, комфорту та функціональності.

Разом з тим прототип чітко окреслив пропорції та особливості дизайну серійних машин нового сімейства PACE. Шоу-кар був наділений харизматичними кузовними обводами, за якими в концептуальному автомобілі безпомилково можна впізнати Jaguar, але водночас в зовнішності зазвучала на всю силу нова для британського бренду позашляхова складова.

У салоні концепту інженерні напрацювання бренду вдалося доповнити революційними компонувальними рішеннями та інтерактивними ноу-хау. Передовий інтерфейс Interactive Surface Console відкрив доступ до обміну файлами та вихід в соціальні мережі Facebook, Twitter і Instagram. В оформленні інтер'єру застосовувалися по-справжньому шикарні та ексклюзивні матеріали. Скажімо, селектор трансмісії C-X17 виконали з рутенію — рідкісного побічного продукту виробництва платини. Не менш презентабельно виглядали вставки з горіхового шпону, алюмінію та анодованого металу. Преміальна аудіосистема Meridian з 28 динаміками використовувала останні досягнення в цифровій обробці звуку, зокрема, тут була долучена технологія Trifield, що дозволяє створювати навколо кожного пасажира звукове поле.

З технічної точки зору найпринциповіше, що в основі прототипу лежала задньопривідна платформа з можливістю підключення інтелектуального повного приводу. Іншими словами, пріоритет за замовчуванням був відданий задніх коліс, щоб зробити старти більш стрімкими, а керованість більш азартною. Цю унікальну особливість успадкували тою чи іншою мірою всі серійні кросовери сімейства PACE. Крім того, на C-X17 сталася «пристрілка» незалежних підвісок з адаптивними амортизаторами, «розумного» повного приводу, системи управління вектором тяги Torque Vectoring Control та інших технологій, які лягли в основу серійних автомобілів сімейства PACE.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Трамп заявив,що США ...
Наступна новина: «БРОВАФАРМА»: ветеринарные ...

КОМЕНТАРІ