Norfin: історія та особливості бренду

Norfin: історія та особливості бренду

29.01.20 12:41 0 2929

Компанія Norfin - один з найвідоміших виробників одягу і взуття. Бренд спеціалізуються на виробництві речей, необхідних при активному способі життя: термобілизна, туристичні комплекти, утеплені чоботи, товари для кемпінгу. Норфін поставляє свою продукцію до багатьох європейських країн, а також держав СНД. До речі, в Україні продукцію даного бренду можна придбати в інтернет-магазині norfin.com.ua.

Трішки історії

Компанія Norfin була заснована в Латвії в 1995 році. Переважним виробничим напрямком ТМ було виготовлення одягу, призначеного для холодної пори року. Спочатку продукція Норфін була доступна до покупки тільки на території Латвії. Через кілька років успішної роботи виробник вийшов на ранки декількох країн Скандинавії. Сьогодні товари компанії офіційно реалізуються в 16 країнах, серед яких: Україна, Росія, Румунія, Італія, Естонія, Швеція та ін.

У 2016 році латвійська фірма взяла участь у виставковому заході ICAST (США, Орландо). Дана подія посприяла розширенню території, яка охоплюється брендом, а також дозволило компанії розробити і впровадити в своє виробництво нові можливості, технології. Головна відмінність Норфін - самостійність. Бренд не переймає ідеї та задумки у інших виробників, а створює свої моделі на основі потреб, заявлених покупцями.

Основні категорії продукції виробника

20-річний досвід виробництва дозволив компанії Норфін максимально розширити перелік продукції, що надається, включаючи в неї саме ті товари, які необхідні споживачеві. Сьогодні бренд випускає одяг в декількох категоріях:

  1. Активний спосіб життя - рибалка і полювання (шапки, екіпірування, маски).
  2. Зима (термобілизна, флісові елементи одягу, утеплені чоботи, костюми, рукавички).
  3. Літо (жилети, черевики, костюми, капелюхи).
  4. Спорядження (намети, сумки, додаткові аксесуари).

Головними особливостями продукції норфін вважаються практичність і зручність. Якщо мова йде про намети - то виробник подбав про можливість їх установки всього за 3 хвилини. Термобілизна має унікальний склад, який моментально відводить вологу від тіла та зберігає оптимальну температуру протягом тривалого часу. Технологи компанії ретельно продумують кожну деталь своєї продукції, створюючи практичні речі, в яких дійсно важко знайти хоч якусь ваду.

Унікальні технології Norfin

Перерахувати всі технології, впроваджені у виробництво латвійським брендом (і пізніше запозичені іншими компаніями) досить важко. Але вказати головні все ж варто:

  • Windproof. Це особливий матеріал, що містить в собі PU мембрану, яка захищає від холодного повітря і опадів, але при цьому дозволяє шкірі «дихати».
  • THERMO GUARD. Це інноваційний і ефективний утеплювач, в якості основи якого виступають мікроволокна поліестеру.
  • NORFLEECE THERMO+. Це матеріал, призначений для забезпечення комфортної температури тіла в сильні морози, який відрізняється легкістю та функцією «дихання».
  • NORFIN Vent. Це додатковий вентиляційної компонент, що встановлюється в області спини і пахв.

Технологи компанії постійно вивчають потреби клієнтів і вдосконалюють відповідно до них уже розроблені технології. У Norfin є навіть повноцінна колекція спортивного одягу (SPORT COLLECTION), кожен компонент якої був розроблена з урахуванням споживчих вимог до даної категорії речей.

Практично у весь одяг даного бренду має багатошарову систему. Куртки, штани і костюми складаються з наступних шарів: базовий, ізоляційний, захисний. Така конструкція сприяє підвищенню функціональності одягу і забезпечує збереження її зовнішніх і технічних характеристик протягом тривалого періоду.

Висновки

Бренд Norfin добре відомий в колі людей, які ведуть активний спосіб життя. Латвійський виробник високо зарекомендував себе серед покупців 16 країн і користується особливою затребуваністю серед жителів тих регіонів, де зима особливо холодна. Продукція Норфін - це якість, надійність і спокій. Вона з легкістю доповнить ваш гардероб або стане вдалим подарунком для близької людини.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ