Безконтактні (RFID) картки: що потрібно знати?

Безконтактні (RFID) картки: що потрібно знати?

03.02.20 15:01 0 12799

Апаратний функціонал смарт-карт розвивається разом з програмним, і все більшої популярності набуває безконтактна технологія платежів payWave від Віза та PayPass від МастерКард. В пластик впроваджується NFC-чіп з антеною (NFC - технологія високочастотного зв'язку малого радіуса дії), який дозволяє оплачувати покупки в один дотик.

Основні переваги використання безконтактних карток:

  • Простота. Здійснення оплати одним дотиком без пін-коду і підпису (для невеликих сум).
  • Безпека. Власник картки зберігає повний контроль за карткою, оскільки нема потреби передавати її касиру. Оплатити покупки з використанням безконтактної картки можна на терміналах, на яких є значок.
  • Швидкість. Оплата товарів за безконтактною технологією відбувається практично миттєво.
  • Інновація. Найбільш сучасна технологія оплати.

Для зручності користування безконтактні картки оснащуються чіпом і магнітною смугою, що значно розширює спектр їх використання.

Безконтактні RFID карти Mifare Plus

Mifare - це торгова марка сімейства безконтактних смарт-карт. Такі смарт-карти оснащені оригінальною мікросхемою MIFARE Plus X. Власником торгової марки є компанія NXP Semiconductors.

RFID карточка Mifare виготовляється згідно з міжнародним стандартом ISO / IEC 1444-3, містить унікальний ідентифікаційний код і має сертифікат Common Criteria EAL4 +.

Для забезпечення безпеки та поліпшення аутентифікації використовуються алгоритми шифрування CRYPTO1, а також AES 128.
Безконтактні смарт-карти Mifare Plus доступні у двох версіях: S та X.

Mifare Plus S - є стандартною версією для прямої міграції з системи Mifare Standart (Classic), а карти Mifare Plus X є гнучкішими для оптимізації потоку команд на швидкість та конфіденційність.

Сфера застосування

Смарт-карти Mifare мають широкий спектр застосування. А саме їх використовують для:

  • оплати проїзду в пасажирському транспорті;
  • надання та контролю доступу (школи, офіси, державні установи та інші);
  • програм лояльності;
  • створення електронних гаманців;
  • вчинення мікро платежів і т. д.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: Как тренинги для ...

КОМЕНТАРІ