Поради при виборі банкетної зали для Вашого свята

Поради при виборі банкетної зали для Вашого свята

07.02.20 01:20 0 7452

Банкетну залу треба обирату з урахуванням того, який формат свята ви плануєте: це буде повноцінний банкет чи фуршет.

Фуршетний стіл на час збору гостей повинен складатися з легких закусок на один укус, неміцними алкогольними напоями і прохолодними. Якщо хтось з гостей захоче міцності, офіціант зможе йому надати з ваших завезенням.

Банкет повинен складатися з холодних закусок (м'ясного, рибного, сирного асорті), овочів, 3-4 видів салатів, на вибір гостя гарячої закуски і на вибір гостя гарячого страви з варіації риба-птиця-м'ясо. Всі інші напої повинні бути тут.

Уточніть, чи входить сервіс офіціантів в банкет. Іноді про це адміністратор згадує побіжно і невиразно. Для уникнення непорозумінь - з'ясуйте однозначно.

В якості рекомендації, кейтерингова компанія в Дніпрі "Сніданок на траві" дозволить собі деякі зауваження: Якщо Ви везете свій алкоголь (краще дотримуватися цього правила), то має сенс попередити адміністратора, що Ви будете забирати, і порожню, і повну тару.

Ясно, що це жарт і Ви візьмете повні пляшки. Але, це дозволить уникнути "пропажі" частини алкоголю. На жаль, навіть найвідоміші ресторани часто цим грішать...

Не забудьте вирішити питання, що робити ресторану якщо гість додатково щось замовляє. Часто в барі гості беруть чашечку кави, якусь "вкусняшки", напій, кальян.

Якщо не узгодити з рестораном про те, що гості відразу оплачують ці "дрібниці", то Ви можете бути неприємно здивовані в момент остаточного розрахунку в ресторані.

Поцікавтеся, за який час до збору гостей сервіруються столи. Якщо сервіровка починається за 2-3 години, продукти виносяться прикриті плівкою, то ... поміркуйте самі про свіжість їжі до моменту розсадження.

З'ясуйте розмір передоплати за бронювання дати. В ідеалі краще всього оформити Договір на надання послуги.

Тепер можна перерахувати ще кілька питань при виборі ресторану:

  1. Чи можна привозити свій алкоголь, напої, фрукти, делікатеси, торт.
  2. Чи можна прикрашати зал самостійно. Чи є обмеження?
  3. Чи можна використовувати в банкетному залі холодні вогні, запалювати свічки, а у дворі запускати салют, небесні ліхтарики і т.п.
  4. Чи є у ресторану свій святковий текстиль - скатертини, чохли на стільці ...
  5. Чи є місце для проведення виїзного Церемонії, фуршету (якщо плануються).
  6. Чи є місце для "зустрічі" молодих.
  7. Чи є можливість приготувати дитяче меню або спеціальне (якщо є гості з обмеженнями по здоров'ю).
  8. Трохи відволікаючись, скажімо, що дуже корисно продумати схему розсадження гостей за допомогою карток розсадження.
  9. Також не забудьте про розстановку столів. Ідеальною вважається розстановка столів коли гості бачать один одного. Але, на жаль, на практиці це не завжди виходить.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ