Твій бізнес вже риє копитом землю, готовий щодуху кинутися в онлайн-простір? Це означає, час прийшов. Час діджитал агентств і веб-студій. Лише одна заковика — останнім часом їх, цих самих студій і агентств, так багато, що вибрати дійсно класне, не наштовхнувшись на новачків, часом дуже і дуже непросто.
Вибираємо digital агентство: з чого почати?
Перший крок зрозумілий — заходимо в пошуковик і пишемо, наприклад: «digital маркетинг Київ», «веб студія в Києві», «Діджитал агентство Київ» і т. д. А ось далі — складніше. Від великої кількості варіантів очі розбігаються. Тому далі, ми розглянемо декілька речей на які обов'язково варто звернути свою увагу, щоб не помилитися у виборі. Ну а розповість нам про це співробітник digital-агентства greatpro.com.ua.
При виборі діджитал агентства зверніть увагу на:
- Корпоративний сайт. По-перше, уважно перегляньте сайт веб-студії. Якщо він криво зроблений, чи не оптимізований, повільний, з поганою навігацією, самі розумієте — такі «умільці» вам навряд чи потрібні.
- Спектр послуг. Тут важлива золота середина. Гарне веб-агентство запропонує не тільки створити тобі сайт, але і без проблем оптимізує його та навіть, якщо потрібно, наповнить контентом. Звичайно, вузькі (або навпаки — дуже широкі) фахівці — це далеко не завжди ознака низької кваліфікації, але сам факт змушує замислитися.
- Портфоліо. У хорошого агентства є велике портфоліо з прикладами найкращих робіт. Уважно ознайомся з ним і зверни увагу, щоб там були вирішені завдання, схожі з вашим.
- Контактні дані. Як правило, фахівці студії самі зацікавлені, щоб ви з ними зв'язалися. Тому зверніть увагу на сторінку контактів. Їх повинно бути багато, вони повинні бути різноманітними (телефони різних операторів, e-mail, месенджери).
- Особисте спілкування. А найголовнішим способом спілкування, звичайно ж, буде особиста зустріч. Висококласним фахівцям приховувати нічого, ба більше — вони та самі бажають дізнатися про вашу компанію якомога більше. Тому проблем з особистою зустріччю не буде. Якщо ж, навіть перебуваючи в одному місті, представники студії наполягають виключно на заочному спілкуванні, це насторожує і змушує засумніватися в правильності вибору.
- Гарантії. Зі студією потрібно працювати при підписаному контракті, який включає в себе як конкретні описи результатів, так і не менш конкретні суми штрафів за зрив термінів і т. д.
Висновки
На цьому все. Тепер, маючи такий чек-лист, ви не помилитеся при виборі Діджитал агентства або веб студії. Успіхів!