Як визначити несправність рульової рейки?

Як визначити несправність рульової рейки?

26.02.20 15:03 0 4805

На сучасних автомобілях в даний час широко використовується кілька видів рульових рейок: механічні, електричні та гідравлічні. Ну якщо з механічними рейками, ніби все зрозуміло і зовсім не складно, то визначити несправність двох інших типів рейок часом під силу тільки досвідченому майстрові, вдаючись до допомоги спецобладнання та інструменту. Для точної діагностики неполадок рульового управління рекомендується відвідати спеціалізовані сервіс, наприклад, в Києві це компанія "Укравтогідравліка": https://remont-reek.com.ua/, тому що, нерідко потрібен повний демонтаж і розбирання механізму до останньої деталі. Однак деякі несправності можна виявити й самому, за кількома тривожних ознак.

Як самостійно перевірити рульову рейку?

Симптоми несправності:

  • Поява стуку в передній підвісці. Спочатку він може бути майже непомітним і проявляється тільки на сильно розбитих дорогах, в подальшому він буде з'являтися постійно. При сильних пошкодженнях механізму машина стає некерованою.
  • Поява масляних калюж на асфальті під автомобілем. Це одних з найпоширеніших ознак несправності рульової рейки для автомобілів з системою гідравлічного підсилення керма (ГПК). У витоку гідравлічної рідини винні зношені сальники та прокладки, а ущільнювальні елементи вимагають заміни.
  • Складнощі з поворотом коліс. Кермо повертається туго, при русі може виникати сторонній свист, гул. Проблема може бути пов'язана з пошкодженням розподільника зусилля, приводного ременя або насоса ГПК. В даному випадку, необхідно провести точну діагностику в автосервісі.
  • Туге кермо. Особливо це помітно на початку руху, також кермо складно повертати під час сильних холодів.
  • Знижена керованість автомобіля. Машина не реагує на поворот рульового колеса, кермо може не повертатися в початкове положення.
  • Стукіт у рульовому кермі. Спостерігається вібрація при поворотах і при русі по прямій траєкторії.

Діагностика систем рульового управління

Щоб точно виявити несправність рульової рейки на автомобілі, краще звернутися до фахівців. Далеко не завжди є можливість провести якісний ремонт: при складних ушкодженнях і глибокій корозії елементів даного механізму, рейку доведеться замінити на нову або відновлену. Самостійний розбір механізму і заміна деталей далеко не завжди дозволяють отримати потрібний результат.

Рульова рейка призначена для передачі енергії від керма до коліс, і від її справності багато в чому залежить керованість автомобіля та безпека руху. Кожен водій повинен вміти розпізнавати ознаки несправності рульової рейки та знати, коли необхідно звертатися в автосервіс для її ремонту або заміни. Зниження керованості автомобіля призводить до аварійних ситуацій, в яких можуть постраждати всі учасники руху.

Механізм рульової рейки виходить з ладу з двох основних причин:

  • рух по нерівних дорогах;
  • потрапляння вологи всередину корпусу.

Попадання коліс в ями та вибоїни на дорожньому полотні, переїзд через рейки, наїзд на бордюри — все це призводить до підвищеного навантаження на механізм і до його передчасного зносу. Ще однією неминучою причиною неполадок стає пил: дрібні частинки піску і волога засмічують механізм, і в результаті він швидко виходить з ладу. Якщо вам часто доводиться їздити по нерівних дорогах, необхідно постійно стежити за станом пиляків і перепускних трубок, присутніх на деяких моделях сучасних автомобілів, щоб не допустити раптової поломки.

Також причинами несправності рульової рейки стають необдумані дії водія. Так, найпоширенішими помилками є:

  1. Проїзд на повній швидкості через "лежачого поліцейського".
  2. Переїзд трамвайних колій поперек рейок на великій швидкості.
  3. Стоянка автомобіля взимку з вивернутими колесами.
  4. Переїзд через бордюри з вивернутими колесами.
  5. Різкі повороти керма при русі на непрогрітому автомобілі в холодну погоду (даний пункт актуальний тільки для автомобілів з системою ГПК).

Ці та багато інших чинників провокують прискорений знос і поломку деталей, в результаті чого елементам рульового управління потрібен дорогий ремонт або повна заміна.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Кількість випадків ...
Наступна новина: У Швейцарії виявили перший ...

КОМЕНТАРІ