Пакети з паперу вигідно виділяються на тлі пакувальної продукції з поліетилену і пластику, єдиним, але не найістотнішим недоліком яких, є хіба що їх ціна, яка трохи перевищує вартість аналогів з більш дешевої сировини. До речі, замовити їх можна в онлайн гіпермаркеті еко-упаковки Papirstok.
Переваги паперових пакетів по достоїнству оцінені в рекламній сфері, де вони повним ходом використовуються для просування бренду. Так, якщо ваша компанія серйозна та відповідально підходить до формування свого іміджу і, до того ж, займається продажами чого-небудь, вона неодмінно має в арсеналі своєї промислової продукції паперові пакети з фірмовим логотипом.
Різновиди пакетів з паперу
Пакувальні та подарункові пакети можуть бути різних видів, і в основі їх відмінностей лежить вид паперу. Так, найбільш затребуваними сьогодні є такі види паперових пакетів:
- З тонкого картону. Це високоякісний матеріал, який є чудовою основою для нанесення принту, в чому абсолютно не поступається спеціальному гладкому паперу.
- З крафт-паперу. Це пакети високої міцності. В процесі виробництва такого паперу використовується довговолокниста сульфатна целюлоза, завдяки чому та досягається висока міцність матеріалу.
- З дизайнерського картону. Завдяки використанню тиснення можна отримати різні фактури, зовні та на дотик нагадують тканини.
- З крейдованого паперу. Це менш міцні пакети, які використовуються в основному в харчовій промисловості.
- З ламінованого паперу. Це упаковка підвищеної міцності, стійка до вологи та розривів.
Переваги паперових пакетів
Серед головних переваг паперових пакетів необхідно згадати:
- Презентабельний зовнішній вигляд. Паперовий пакет, особливо, якщо він виготовлений з дизайнерського картону або крафт-паперу, має самобутній, такий що запам'ятовується вигляд. Особливий спосіб тиснення в поєднанні з оригінальними ручками, які можуть бути виконані з декоративного шнура або атласної стрічки, допоможуть зробити пакет унікальним. А в поєднанні з фірмовим малюнком, такий пакет буде відразу ж асоціюватися з вашою компанією або магазином.
- Невисока ціна. Складно не погодитися, що, попри досить високу собівартість виробництва паперових пакетів, їх ціна все ж у підсумку залишається цілком виправданою, враховуючи той ефект, який рекламний вплив вони здатні справити на клієнтів, в тому числі й потенційних.
- Універсальність. Паперові пакети, в будь-якому своєму вигляді, можуть успішно використовуватися як у фірмових бутиках, так і пересічних продовольчих магазинах. Крім того, гарні пакети з паперу вже давно стали класичним та універсальним подарунковим упакуванням.
- Екологічність. На відміну від того ж поліетилену, папір не завдає абсолютно ніякої шкоди нашій планеті, оскільки, бувши органічним сировиною, повністю розкладається за короткий період часу. Особливо затребуваними в цьому сенсі є пакети без будь-якого ламінованого покриття та з бавовняними або паперовими ручками.