Як вибрати ведучого на корпоратив?

Як вибрати ведучого на корпоратив?

02.06.20 11:10 0 1342

Цікава програма, грамотно відібраний банкетний зал або інша локація, смачні частування та цінні подарунки — все це робить корпоративний відпочинок яскравим і незабутнім для співробітників, але може бути легко перекреслено зусиллями буквально однієї людини. Мова про ведучого свята. Адже він, немов капітан на кораблі, задає курс і настрій для учасників. Тому вибирати ведучого для корпоративу потрібно дуже вдумливо й усвідомлено. Як це робити найкраще? Нумо розберімося. А допоможе нам в цьому Анна Заклецька — україномовна ведуча ділових зустрічей, корпоративів та інших заходів (детальніше можна дізнатися відвідавши офіційний сайт).

Як знайти ведучого на корпоративний захід?

В першу чергу варто окреслити сфери пошуків фахівця такого типу. Найпопулярніші напрямки наступні:

  1. Інтернет, реклама, оголошення. Головна перевага — великий вибір ведучих на будь-який смак і бюджет: в пошукових системах, на форумах і майданчиках з оголошеннями знайдуться сотні пропозицій. Але якість не гарантована, а тому вам доведеться на свій страх і ризик оцінювати претендентів.
  2. Рекомендації знайомих. Поради від «сарафанного радіо» дозволять тою чи іншою мірою визначитися з рівнем роботи потенційного ведучого — це плюс. Але мінус очевидний: далеко не завжди хтось з оточення, колег або партнерів зможе порекомендувати потрібного вам фахівця.
  3. Івент-агентства. Професіонали є професіонали. Компанії цього типу завдяки своїм напрацюванням можуть підібрати ведучого на корпоратив (а то й кількох на вибір), з огляду на всі ваші побажання. Правда, потрібно бути готовими до додаткових витрат, хоча досвід показує — вони того варті.

За якими критеріями вибирати для корпоративу ведучих?

Щоб грамотно провести первинну оцінку фахівців, на стадії знайомства телефоном або листуванні дізнайтеся такі моменти, як:

  • Досвід. Відпрацьовані за довгі роки практичні навички — чи не найважливіше для ведучого. Тому обов'язково уточніть, як давно він працює в цій сфері, як багато заходів за його плечима, який характер був у проведених їм корпоративів: від типу програми до кількості гостей на святі. Ще ознайомтеся з його портфоліо, з фото і відео — їх якість теж скаже багато про що.
  • Освіта. Сама по собі «корочка» тут нічого не означає — ведучий з дипломом, наприклад, інженера може виявитися цікавішим володаря профільної спеціалізації. Хоча, звичайно ж, професійний артист, диктор, радіоведучий або, припустимо, організатор масових заходів — кращий вибір. Така людина напевно знає чимало важливих нюансів про поведінку на публіці та проведення свят.
  • Навички. Часом ведучий на корпоративі — це не просто ведучий, а ціла людина-оркестр: від нього може знадобитися і заспівати, і станцювати, і зіграти на музичному інструменті, і показати фокус, подолати ті чи інші з випробувань програм тімбилдінгу і т. п. Тому необхідно переконатися, що людина готова до подібного нестандартного сценарію, і у неї є для цього і сили, і можливості, і бажання.
  • Стать. Нерідко не має значення, хто буде вести корпоратив: чоловік або жінка. Однак в деяких ситуаціях варто детальніше обдумати це питання. Наприклад, жіночий колектив з високою часткою ймовірності буде більш прихильним до ведучого, ніж до ведучої. Хоча це не залізне правило, можуть бути й різні виключення. Тому орієнтуйтеся на конкретний колектив і його особливості.
  • Вартість. Обов'язково з'ясуйте, з чого складається ціна за послуги конкретного ведучого для корпоративу і як вона змінюється в залежності від різних обставин. Наприклад, вона може підвищитися при проведенні заходу на виїзді або при особливо довгій робочій зміні. І врахуйте: навряд чи хороший фахівець буде оцінювати себе недорого — популярному ведучому немає ніякого сенсу демпінгувати.
  • Умови. На ринку є безліч прикладів фахівців, які можуть працювати «на чесному слові»: від обговорення деталей до оплати. Але все ж краще вибрати ведучого на корпоратив, готового підписати з вами договір на свої послуги (у серйозних професіоналів є і шаблони для тих чи інших типів співробітництва). Так ви убезпечите себе від будь-яких ризиків і чітко пропишете відповідальність всіх сторін.
  • Завантаженість. Завжди запитуйте, чи вільний фахівець на обрану вами дату! При цьому пам'ятайте, що протягом року є періоди, коли потрібно проводити пошуки не менше ніж за 3-4 місяці до вашого корпоративу. Мова йде про Новий рік, 23 лютого чи 8 березня, професійні свята (дні нафтовика, будівельника, банкіра і т. п.), інакше кращі ведучі просто будуть зайнятими.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ