Моушн-дизайн — це не нове поняття. Просто в останні 15 років воно набуло особливої популярності. Зараз технології стають все більш доступними. І, як результат, моушн-дизайн стали активно використовувати не тільки в кіноіндустрії, але й у виробництві всіляких маркетингових, навчальних та презентаційних відео. Далі, ми розглянемо історію його виникнення. Ну а розповість нам про це співробітник компанії https://www.eve.ua/motion, якій безпосередньо можна замовити моушн-дизайн в Києві.
Трішки історії
Історія моушн-дизайну почалася в Америці, трохи більше півстоліття тому. Талановиті дизайнери Сол Басс, Мауріс Біндер і Пабло Ферро придумали оригінальне рішення з оформлення титрів до культових фільмів. Ці титри змогли передати глядачам атмосферу фільму за допомогою дуже простої анімованої графіки, тексту і музики. Згодом ця техніка отримала назву "моушн-дизайн". Згідно з американською термінологією — це специфічний стиль візуального дизайну, один з форматів маркетингового відео.
Ми будемо вважати моушн-дизайном анімацію будь-яких графічних елементів. У ньому основні принципи графічного дизайну втілюються в контексті відео-виробництва. При цьому використовуються анімація та всілякі візуальні ефекти. Говорячи, простою мовою — це той же графічний дизайн, але в русі (від англ. Motion - рух).
Моушн-дизайн — це поняття дуже близьке до 2D, 3D анімації. Відрізнити одне від іншого можливо далеко не завжди. Він намагається максимально спростити процес комунікації з глядачем. І використовує для цієї мети мінімальний набір інструментів (колір, форма, рух і музика). Його головна мета в простій та доступній манері передати аудиторії ємний, але лаконічний меседж.
Де використовується Моушн-дизайн?
Основні сфери застосування моушн-дизайну:
- телебачення (заставки, титри, субтитри, візуальне оформлення програм);
- кіноіндустрія (титри, заставки, трейлери та тизери);
- маркетинг (рекламні, презентаційні та іміджеві ролики, експлейнери, анімовані ікони, анімована інфографіка, гіфки);
- комп'ютерні ігри;
- UI дизайн (дизайн користувацького інтерфейсу).
Навіщо потрібен моушн-дизайн?
Основне завдання моушн-дизайну — зробити статичну візуальну інформацію динамічною і цікавою для глядачів. Іншими словами, його головне покликання — привнести в життя графічний контент.
За допомогою моушн-дизайну будь-яке повідомлення, навіть якщо воно рясніє цифрами, термінами й фактами, можна донести до глядачів всього за кілька секунд. Плюс, він легко стає об'єктом глядацької уваги. А все завдяки постійному руху, в якому перебувають всі елементи. Адже як відомо, люди на інстинктивному рівні звертають увагу на все, що рухається. До того ж стилістичне оформлення моушн-дизайну не обмежена нічим, крім Вашої фантазії й, звичайно, фантазії дизайнера.
Ще моушн-дизайн — ідеальний варіант для відео, які розміщуються в соціальних мережах. Користувачі Facebook і Instagram не люблять дивитися довгі ролики. Згідно з дослідженнями, для того щоб зацікавити глядача на цих платформах у Вас є всього 3 секунди. Тут на допомогу і приходить моушн-дизайн, який може донести ключовий меседж, причому за рекордно короткий час.