Контекстна реклама: переваги та недоліки

Контекстна реклама: переваги та недоліки

24.06.20 21:42 3 936

Контекстна реклама — це відмінний спосіб в короткий термін отримати більше трафіку на свій сайт і продати товари або послуги в інтернеті. Такий рекламний канал підійде для бізнесу всіляких тематик — будь то будівництво котеджів в Києві, чи лагодження пральних машин в Дніпрі. Але будь-якого рекламного каналу є як позитивні, так і негативні моменти. Тому перш, ніж буде запущена контекстна реклама сайту, доцільно зрозуміти її основні плюси та мінуси. Далі, ми безпосередньо їх розглянемо.

Переваги контекстної реклами:

  • Вона враховує інтереси, запити та потреби користувача.
  • Блискавичний старт реклами при наявності посадкової сторінки з грамотною та зрозумілою для цільової аудиторії пропозицією. Визначаємо цілі, складаємо список ключових слів, пишемо оголошення та починаємо діяти.
  • Позитивний ефект від запуску контекстної реклами можна спостерігати вже через декілька днів з моменту старту.
  • Оголошення показуються на сторінках пошукової видачі та тематичних сайтах — РСЯ і КММ Гугла.
  • По суті, ви потрапляєте в ТОП пошукової видачі, але не витрачаєте на це півроку, як у випадку з SEO.
  • Запуск контекстної реклами тримає сайт «в тонусі», адже в аукціоні беруть участь опрацьовані та корисні для відвідувачів ресурси, інакше ціна за клік буде завищеною, а це вже невигідно.
  • Контекстна реклама спільно з веб-аналітикою допомагає виявити слабкі місця воронки продажів. Завдяки такій інформації ви оптимізуєте кампанії та отримуєте більше віддачі від реклами.

Недоліки контекстної реклами:

  • Для запуску контекстної реклами потрібен бюджет. Але якщо ви підвищите трафік сайту, то отримаєте необхідну кількість лідів та конверсії. Потім шляхом оптимізації кампаній бюджет на рекламу знизиться.
  • Якщо немає спеціальних знань і досвіду ведення контекстної реклами, ви можете «злити» свій бюджет за 2 секунди. Таке трапляється через сире опрацювання ключових і мінус-слів, неправильні оголошення і слабку УТП на сайті.
  • Рекламне оголошення залишиться без уваги користувачів, якщо немає детального налаштування та привабливої пропозиції з вигодою для клієнта.
  • У масі сфер бізнесу ціна за один клік досягає кругленької суми, і контекстна реклама стає вкрай дорогим рекламним інструментом. Приклади таких сфер: будівництво, медицина, фінанси, освіта, бухгалтерія та інше.
  • Навіть якщо ви платите за клік чималі суми, на розташування оголошення буде впливати та рейтинг, CTR, оформлення оголошення, правильні ключові слова та релевантність сторінок запитам.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Стенды для детского садика
Наступна новина: Переваги техніки Apple

КОМЕНТАРІ

аватар країна
Vanek_Inc - 24.06.20

Это — здорово!

аватар країна
xannax666 - 24.06.20

Потиснув би руку автору, і дав по морді всім його ненависникам.

аватар країна
Alabasska - 24.06.20

Хм… Очень даже ничего.