Контекстна реклама — це відмінний спосіб в короткий термін отримати більше трафіку на свій сайт і продати товари або послуги в інтернеті. Такий рекламний канал підійде для бізнесу всіляких тематик — будь то будівництво котеджів в Києві, чи лагодження пральних машин в Дніпрі. Але будь-якого рекламного каналу є як позитивні, так і негативні моменти. Тому перш, ніж буде запущена контекстна реклама сайту, доцільно зрозуміти її основні плюси та мінуси. Далі, ми безпосередньо їх розглянемо.
Переваги контекстної реклами:
- Вона враховує інтереси, запити та потреби користувача.
- Блискавичний старт реклами при наявності посадкової сторінки з грамотною та зрозумілою для цільової аудиторії пропозицією. Визначаємо цілі, складаємо список ключових слів, пишемо оголошення та починаємо діяти.
- Позитивний ефект від запуску контекстної реклами можна спостерігати вже через декілька днів з моменту старту.
- Оголошення показуються на сторінках пошукової видачі та тематичних сайтах — РСЯ і КММ Гугла.
- По суті, ви потрапляєте в ТОП пошукової видачі, але не витрачаєте на це півроку, як у випадку з SEO.
- Запуск контекстної реклами тримає сайт «в тонусі», адже в аукціоні беруть участь опрацьовані та корисні для відвідувачів ресурси, інакше ціна за клік буде завищеною, а це вже невигідно.
- Контекстна реклама спільно з веб-аналітикою допомагає виявити слабкі місця воронки продажів. Завдяки такій інформації ви оптимізуєте кампанії та отримуєте більше віддачі від реклами.
Недоліки контекстної реклами:
- Для запуску контекстної реклами потрібен бюджет. Але якщо ви підвищите трафік сайту, то отримаєте необхідну кількість лідів та конверсії. Потім шляхом оптимізації кампаній бюджет на рекламу знизиться.
- Якщо немає спеціальних знань і досвіду ведення контекстної реклами, ви можете «злити» свій бюджет за 2 секунди. Таке трапляється через сире опрацювання ключових і мінус-слів, неправильні оголошення і слабку УТП на сайті.
- Рекламне оголошення залишиться без уваги користувачів, якщо немає детального налаштування та привабливої пропозиції з вигодою для клієнта.
- У масі сфер бізнесу ціна за один клік досягає кругленької суми, і контекстна реклама стає вкрай дорогим рекламним інструментом. Приклади таких сфер: будівництво, медицина, фінанси, освіта, бухгалтерія та інше.
- Навіть якщо ви платите за клік чималі суми, на розташування оголошення буде впливати та рейтинг, CTR, оформлення оголошення, правильні ключові слова та релевантність сторінок запитам.
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Стенды для детского садика
Наступна новина: Переваги техніки Apple
КОМЕНТАРІ
Потиснув би руку автору, і дав по морді всім його ненависникам.
Хм… Очень даже ничего.
Это — здорово!