Виробництво упаковок для косметики в даний час є провідною галуззю економіки, яка динамічно розвивається в усьому світі. Упаковка стає все більш різноманітною, функціональною і барвистою. Вона — це не тільки зручна тара для певної продукції. Сучасний маркетинг вимагає від виробників побудови певної комунікації зі споживачем.
Для того що б спонукати покупців купувати саме вашу продукцію, слід донести для споживача якусь інформацію, рекламне посилання, що підкреслює перевагу для тієї цільової аудиторії, на яку розрахований ваш товар. Сьогоднішній споживач часто хоче не просто придбати той чи інший товар — він бажає отримати на виході персоніфікований продукт, що враховує його побажання.
Що сьогодні потрібно для того, щоб вийти на ринок з новою косметичною продукцією, відразу ж привернути до неї увагу великої кількості покупців і, що найважливіше, утримати захоплені позиції? Можна знайти безліч відповідей на це питання, і кожен з них буде правильним. Це і реклама в засобах масової інформації, і надання покупцеві докладної інформації про всі позитивні якості продукту. Але важливим компонентом просування є фірмовий стиль.
Якщо ви маєте намір випустити на ринок новий продукт: гель для душу, шампунь або рідке мило, або будь-який інший товар, необхідно відразу справити позитивне враження на свою цільову аудиторію. Для цього у вас буде лише одна спроба, тому рекомендуємо скористатися можливістю за допомогою красивої та ефектною косметичної упаковки. Забезпечити відповідність усім цим вимогам може косметична упаковка саме із пластику. До речі, в Україні її можна придбати в компанії "ЛЕКО-ПРИНТ": http://leko-print.com.ua/.
Основні переваги пластикової упаковки:
- Простота обробки полімерних матеріалів, що дозволяє створювати пластикові пляшки будь-якої форми, нескінченно експериментувати з дизайном.
- Можливість виготовляти не тільки прозорі, але і матові або кольорові пластикові пляшки, які є більш сприятливими до впливу сонячних променів. Використання спеціальних барвників дозволить надати флакончику будь-який колір, використовувати в ньому ваші фірмові тони.
- Можливість періодично змінювати дизайн пластикових пляшок або банок, що застосовуються для упаковки продукції. Вартість виготовлення нової прес-форми досить доступна, тому редизайн обійдеться набагато дешевше, ніж у випадку з новою тарою з алюмінію або скла.
- Зручне транспортування пластикових пляшок. По-перше, вона не б'ється, що зводить до мінімуму втрати продукції, а по-друге, має мінімальну вагу, може перевозитися на «Газелях» та інших міні-вантажівках, послуги яких зазвичай обходяться дешевше. Також безперечною перевагою перед скляними флаконами є їх стійкість до ударів і подряпин. Таким чином, готовий продукт, який надходить від продавця до покупця, зберігає всі свої корисні властивості.
- Можливість замовляти невеликі партії пластикових пляшок за доступною ціною. Ця якість дуже актуальна для дрібних компаній, які просто фізично не можуть купувати упаковку вагонами.
- Пластикова упаковка — екологічно безпечна. Пластикова упаковка для косметики служить не тільки для фасування, зберігання, транспортування, але і для збереження властивостей продукту, зменшення впливів на нього факторів навколишнього середовища. Тому флакони та баночки не тільки естетичні, але й екологічно безпечні, що підтверджено різними сертифікатами гост і санітарно гігієнічними висновками.
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради