Як вибрати гарне турагентство?

Як вибрати гарне турагентство?

31.07.20 23:18 0 13196

Щоб відпочинок був приємним, потрібно, щоб зійшлося багато параметрів: зручний трансфер, затишний готель, чисте і тепле море... Чистота води від нас не залежить, а ось інші чинники цілком можна проконтролювати. Наприклад, можна правильно вибрати туристичне агентство. Багато хто помилково вважає, що немає різниці, на якій турагенції Ковель зупинитися. Це неправильний підхід. І ми пояснимо, чому так.

Агентство або оператор: це одне і те ж?

Відразу відповімо: ні.

Туроператор — це компанія, яка формує тур. Відпочинок може бути різний: пляжний, гірськолижний, екскурсійний або паломницький. Як мінімум, в пакет послуг входять квитки до місця призначення, страховка та проживання. Далі — вибірково. Це може бути: організація екскурсій, трансфер і т. д. Також оператори займаються рекламою і просуванням, участю в різноманітних виставках та акціях. Буває (але не завжди!), що вони ж і продають власні продукти. Та частіше цим займаються посередники.

Турагенти — це продавці турів. Вони не замовляють квитки на літак, не бронюють апартаменти, не приймають мандрівників. Всім цим займаються оператори. Агентства тільки продають послуги, як правило, від декількох компаній. Останні для кращого збуту звертаються до двох і більше дистриб'юторів.

Отже, відмінності між агентствами й операторами очевидні. Але все-таки як вибрати турагентство? Нумо розберімося, що зобов'язаний запропонувати хороший турагент.

Які базові послуги надає турагентство?

Більшість турфірм пропонують, як мінімум:

  1. допомогу в підборі туру;
  2. інформацію про готелі та саму подорож;
  3. бронювання.

Є також і наступні додаткові послуги:

  • підбір і продаж екскурсій;
  • допомога в оформленні закордонних паспортів і віз;
  • страхування;
  • трансфер до аеропорту, ж / д вокзалу і так далі.
Важливо: Агентства, які прагнуть не тільки заробити, а й допомогти туристам, пропонують додаткові послуги та максимально повно надають базові.

Окрім того, в гарному агентстві туристи можуть отримати:

  1. Повну консультацію. На жаль, деякі недбайливі менеджери надають неповну інформацію або, що ще гірше, її додумують. Хороша організація постійно поповнює свій запас знань про курорти, готелі та інших складових подорожі різними шляхами: менеджери отримують актуальну інформацію через оператора і готелю, моніторять інтернет-джерела, їздять в ділові поїздки, організують зворотний зв'язок від мандрівників. Турринок не стоїть на місці, а хороший фахівець повинен бути в курсі тенденцій. Буває й таке, що деякі компанії за консультацією відправляють до конкурентів, а щоб клієнт повернувся, пропонують йому значну знижку. Логічно, що довіряти їм не варто: якщо під час подорожі у людини виникнуть проблеми, то є великий ризик, що він залишиться з ними сам на сам.
  2. Зручний сервіс пошуку та бронювання турів. Деякі люди чітко уявляють, чого вони чекають від турпродукту: їм відомий клас готелю, місце розташування, діапазон дат, вони визначилися і з рядом інших факторів. Але що робити тим туристам, у яких часу, щоб їхати в офіс і спілкуватися з експертом, просто немає? Їм на допомогу приходить сервіс пошуку та бронювання турів.
  3. Супровід. У людини, котра зібралася в подорож, з'являється маса справ. Перед тим як вирушити в дорогу, потрібно перевірити бронь, зареєструватися на літак, простежити за часом вильоту (а чартери часто зрушують, причому в будь-яку сторону) і так далі. Добре, якщо всі ці питання бере на себе менеджер. Якщо вам попався саме такий, значить, вам дуже пощастило.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ