Спецодяг: характеристики та переваги

Спецодяг: характеристики та переваги

18.08.20 12:44 0 2618

Спецодяг давно перестав бути просто формою для роботи. Сучасні моделі лаконічні по дизайну і підійдуть на всі випадки: від поїздки в ліс до ремонту будинку. А високі експлуатаційні властивості виробів дозволять відчувати себе комфортно. Далі, ми розглянемо основні особливості спецодягу та переваги його застосування. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "АНВИ ГРУПП", в якої ви безпосередньо можете купити спецодяг в Україні.

Основні характеристики спецодягу:

  • Зносостійкість. При виробництві спецодягу підбирається таке переплетення волокон і їх процентний вміст, щоб у виробі поєднувалися м'якість і міцність, еластичність і стійкість до деформації, здатність зберігати тепло і пропускати повітря. Найчастіше використовуються такі тканини, як: шовк, парусина, бавовна, поліефірні та нейлонові нитки.
  • Особливе просочення. Воно підсилює такі технічні показники тканин, як: міцність на розрив, стійкість до стирання, багаторазове згинання. Або дає додаткові властивості: опірність вогню, кислотам, лугам і атмосферним впливам.
  • Міцна фурнітура. Для людей, які працюють в екстремальних умовах, ця деталь може зіграти вирішальну роль. Тому фурнітура виготовляється з міцних видів пластику та металу. Вона зберігає цілісність при високих і низьких температурах, не схильна до корозії. Для з'єднання з виробом використовуються надміцні нитки та клейкі склади.
  • Конструктивні особливості. У сучасного спецодягу є елементи, що дають повітропроникності. Це дозволяє регулювати довжину та ширину. Навіть форма кишень, їх кількість і розташування визначаються з урахуванням вимог конкретної професії.

Переваги використання спецодягу

Ви задаєтесь питанням: "Чи потрібен моїй компанії спецодяг?". Відповідаємо: "Звичайно потрібен!". Незалежно від того, представником якої галузі ви є, існує багато переваг для використання фірмової уніформи. І вони будуть відчуватися як керівництвом і персоналом, так і клієнтами. До них відносяться:

  • Професіоналізм. Гарне перше враження необхідне для здобуття нових клієнтів. Це завдання No 1 для кожного бізнесу, щоб домогтися успіху. Найкраще перше враження — бути професійним, використовуючи зоровий контакт і підтримуючи відмінний зовнішній вигляд з належним спецодягом. Добре продумана робоча форма, яка підсилює вашу стратегію бренду і позицію на ринку, має вирішальне значення. Це те, що поставить вашу компанію вище від конкурентів.
  • Надійність. Після першого враження спецодяг вселяє почуття довіри до компанії. Співробітники, які носять фірмовий одяг, більше пишаються своєю роботою і, отже, більш здатні надавати кращі послуги.
  • Психологія співробітників. Робітники працюють більш професійно, коли носять спецодяг. Це психологічний ефект носіння індивідуальної фірмової уніформи, яка змушує співробітників відчувати, що вони є обличчям бізнесу. Це в кінцевому підсумку зміцнює довіру до відносин між вашим бізнесом і вашими клієнтами.
  • Реклама. Робоча форма — це, в основному, реклама для вашого бізнесу. Кожна людина, що проходить повз за межами компанії, побачить уніформу та логотип компанії. Це допомагає підвищити впізнаваність бренду і довіру до компанії.
  • Командна робота. Ключовою перевагою в уніформі компанії є моральний дух персоналу і дружні відносини. Коли люди носять той самий одяг, вони відчувають, що є частиною команди.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: За 12 днів долар втратив ...

КОМЕНТАРІ