Росія: Симонян заперечує,що співробітники RT працюють у Мінську

Росія: Симонян заперечує,що співробітники RT працюють у Мінську

21.08.20 13:49 0 252
Головна редакторка російського телеканалу RT (раніше – Russia Today) Маргарита Симонян стверджує, що журналісти цього медіа не працюють замість співробітників білоруського телебачення, які страйкують. Про це вона сказала в коментарі російській радіостанції «Говорить Москва».

«Ніякі співробітники RT ні на якому білоруському телебаченні не працюють. Але, якщо нас попросять допомогти, якщо нас попросять ввічливо, то ми залюбки допоможемо. Ми взагалі допомагаємо редакціям у різних країнах, від Китаю до Тунісу, робимо це багато років», – заявила Симонян.

Читайте також: Литва призупиняє трансляцію російських телеканалів RT через Дмитра Кисельова

У Білорусі працівників державної Белтелерадіокомпанії, які підтримали протестувальників, не пускають до будівлі ТРК. Як повідомила білоруська служба Радіо Свобода з посиланням на свої джерела, до студії й апаратних прибули російські фахівці – режисери, технічний персонал, оператори.

Це колишні й нинішні співробітники фінансованого державою російського пропагандистського телеканалу RT (який досі іноді називають його старою назвою Russia Today) і фрілансери.

Загальнонаціональний страйк у Білорусі почався 17 серпня. Про участь у ньому оголосили підприємства по всій країні, в тому числі МТЗ, «Гродно Азот», МАЗ, «Белшина», БМЗ, «Білоруськалій», БелАЗ у Жодіно й інші держпідприємства.

Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Прокуратура Білорусі ...
Наступна новина: У Білорусі повідомляють про ...

КОМЕНТАРІ