Протягом дня підрядна організація ТОВ Техно-Буд-Центр планує укласти 2500 т матеріалу.
У чому перевага другого шару з ЩМА?
Щебенево-мастиковий асфальтобетон або ЩМА – суміш із підвищеним вмістом бітуму. Він менше піддається впливу зовнішніх чинників, стійкіший до перепадів температури та має більшу жорсткість, ніж суміш для вирівнюючого шару.
5-сантиметровий шар ЩМА укладений на 10-сантиметровий вирівнюючий шар і 22-сантиметрову основу – запорука тривалої експлуатації автошляху М-19.
Наголошуємо, що рух у селищі Дружба здійснюється у реверсному режимі. Регулювання здійснюється за допомогою світлофору. Усіх водіїв транспортних засобів просимо планувати виїзд заздалегідь, адже заторів не уникнути. За можливості, скористайтеся альтернативними шляхами.
А для особливо нетерплячих нагадуємо: виїжджати на свіжовлаштований асфальт – не можна.
Суміш продовжує стабілізуватися навіть після того, як її пересали укочувати. Ваш транспортний засіб, не залежно від його ваги, може зруйнувати кромку дороги, порушити технологічний процес і спричинити пошкодження на дорозі у майбутньому.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопіллі 15 вересня ...
Наступна новина: Як вибрати насос для ...
Захист і видимість: базовий елемент спецодягу
Преимущества изучения словацкого языка онлайн
Сучасна стоматологія та лікування зубів у місті Київ
Healthy Living Without Overpaying: Smart Choices for Wellness and Active Lifestyle
Служба «Здорова родина»: транспортування хворих Київ