Під час розслідування було встановлено, що фахівці Boeing допустили «помилкові припущення про конструкцію та характеристики» літака, особливо щодо ключової комп'ютерної системи безпеки MCAS, яка була пов'язана з аваріями в Ефіопії та Індонезії. «Федеральне авіаційне управління не змогло здійснити нагляд за Boeing і процесом сертифікації літака», – наголошується в доповіді, де детально описаний процес отримання компанією схвалення FAA, попри проблеми в конструкції літака.
Автори доповіді роблять висновок, що концерн Boeing був зацікавлений у скороченні витрат і прискоренні випуску Boeing 737 МАХ на ринок, щоб скласти конкуренцію лайнеру Airbus A320neo. ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Boeing 737 MAX: чому впав в Ефіопії і що роблять в Україні?
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Після перемоги родини ...
Наступна новина: Майже 6,5 тисяч шкіл в ...