Email маркетинг є дуже ефективним і прибутковим недарма, і на це є цілий ряд об'єктивних причин. Нумо їх розгляньмо. Ну а розповість нам про це співробітник діджитал агентства https://eprofit.com.ua/email-marketing/, яке безпосередньо займається Email маркетингом.
Спілкування з клієнтами
Це і є найважливіша і сама цікава перевага email маркетингу. Впізнаваність вашого бренду, репутація та прибуток цілком і повністю залежать від вашого вміння вибудувати відносини з клієнтами. Це вміння містить різні фактори, наприклад:
- чи можете ви правильно зрозуміти потреби та переваги клієнтів;
- чи вдасться вам надавати клієнтам корисний і цікавий контент, продукт, послугу;
- чи готові ви враховувати відгуки клієнтів про вашу роботу і з їх допомогою оптимізувати свою діяльність;
- чи знаєте ви оптимальний час для спілкування з клієнтами.
Час і зусилля
Почати роботу у сфері email маркетингу дуже просто і це не вимагає великих зусиль. Для цього не потрібно мати спеціальну освіту або навички. Як правило, email-сервіси надають необхідну допомогу новачкам.
Невеликі витрати
Вам не потрібно витрачати великі суми грошей на рекламу, наприклад, телевізійну. Ці гроші можна витратити більш розумно. Наприклад, брати участь у конференціях, де ви зможете вчитися на досвіді інших людей, знаходити нових лідів і підвищувати впізнаваність свого бренду. Email маркетинг — це недороге задоволення, у багатьох сервісів є безкоштовні тарифні плани.
Сегментація і персоналізація
Ці 2 методи настільки ефективні, що роблять email маркетинг більш приємним для клієнтів. Завдяки їм, листи можна персоналізувати та сегментувати, незважаючи навіть на те, що ви створюєте масову розсилку. Нумо розгляньмо їх детальніше на прикладі.
У вас є онлайн-магазин велосипедів. Для сегментації ви можете просто вставити наступне питання в вашу форму підписки: "Яким велосипедам ви віддаєте перевагу?". І надати варіанти відповіді:
- гірським;
- шосейним;
- трековим;
- туристичним;
- для тріалу.
Таким чином, ви зможете створити адресну книгу з урахуванням переваг вашої цільової аудиторії та запропонувати потрібний продукт кожному підписнику.
Легко відстежити результати та оптимізувати роботу
Email-маркетинг дозволяє легко відстежувати результати роботи відразу ж після відправки розсилки. Ви можете дізнатися кількість відкритих листів, переходів по посиланню, повернутих листів, помилок і більш детальну статистику. Це допоможе вам поліпшити та оптимізувати вашу роботу. Наприклад, у вас знизився відсоток відкриттів листів. Це означає, що вам потрібно більше працювати над темою листа.
Легко отримати та використовувати відгуки клієнтів
Відгуки клієнтів — це невід'ємний елемент email маркетингу. Попросіть своїх клієнтів залишити відгук або огляд на ваш продукт / сервіс, вони зроблять це з задоволенням, а ви дізнаєтеся, як можна поліпшити вашу роботу. Більш того, такі відгуки та огляди можуть спонукати людей скористатися вашими послугами.
Помилки — не страшні
Звичайно, яким би видом маркетингу ми не займалися, без помилок не обійтися. У email маркетингу не так страшно і затратно припуститися помилки, бо завжди можна придумати оригінальний вихід із ситуації.
Рост населения Казахстана: тенденции и вызовы
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав