Як правильно вибрати митного брокера?

Як правильно вибрати митного брокера?

01.10.20 01:55 0 1279

Коли діло доходить до пошуку митного брокера, багато-хто навіть не знає з чого почати. Саме тому, щоб спростити вам життя, далі ми розглянемо основні критерії, які допоможуть вам знайти надійного партнера, який стане для вас підтримкою й опорою, допоможе подолати всі труднощі зовнішньоекономічної діяльності, а також розвинути та зміцнити ваш бізнес. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "УКРБРОКЕР": https://ukrbroker.com.ua/broker/, в якій безпосередньо можна замовити послуги митного брокера в Одесі.

Критерії вибору митного брокера:

  • Взаємодія 24/7. В такому випадку клієнт має можливість отримати всю необхідну інформацію в будь-який час доби, всіма доступними каналами зв'язку. Навіть якщо відповідь вимагає певного часу на розгляд і збір інформації — заявка або запит будуть прийняті негайно без необхідності очікування початку робочого дня.
  • Свій координатор. Вся необхідна інформація виходить від однієї контактної особи, яка закріплюється на початковому етапі співробітництва та супроводжує в усіх питаннях: координує, направляє, консолідує та доносить інформацію з усіх залучених джерел. Як результат, у клієнта нема потреби збирати дані «по крихтах» з різних джерел.
  • Культура спілкування. Добре, коли брокерська компанія є не тільки командою професіоналів, але й носієм корпоративної культури та ділової етики найвищого рівня. Грубість, хамство та будь-які інші неприємні прояви в спілкуванні з клієнтом — не припустимі. Ввічливість та розуміння проблематики питань, з якими приходять клієнти за рішенням — одна з конкурентних переваг на ринку митно-брокерських послуг.
  • Корекція. Чудово, коли в компанії, яка надає митно-брокерські послуги, присутні встановлені стандарти в обслуговуванні клієнтів. Водночас, важливо, щоб для кожного клієнта вони гнучко налаштовувалися з урахуванням його інтересів для мети досягнення найвищого комфорту. Тобто не клієнт підлаштовується під брокера, а брокер під клієнта.
  • Швидке реагування. Важливо, щоб брокер використовував сучасні засоби комунікації, щоб реакція на будь-який запит клієнта була негайною. Бувають різні ситуації: проблеми з проходженням кордону, питання в процесі переговорів, термінова консультація для партнера. Ідеально, якщо заявка приймається в максимально стислі терміни, обробляється або клієнт отримує зворотний зв'язок із зазначенням термінів розгляду інформації для комплексної для відповіді.
  • Непорушність узгодженої вартості. Для клієнта важливо бути впевненим, що узгоджена договором вартість послуг не зміниться ні за яких умов і містить всі необхідні дії спрямовані на випуск товару у вільний обіг аж до збору, консолідації та доставки всієї документації, пов'язаної з митним оформленням в його офіс. Тоді можна сміливо закладати всі витрати, пов'язані з митними формальностями як константи для розрахунку собівартості товару.
  • Мінімальне залучення. Клієнти не повинні перейматися рутинними питаннями: «Де знаходиться митний термінал?», «Як дізнатися залишок на митному рахунку?», «У кого отримати бухгалтерську документацію від суміжних з митницею сервісів?», а також ще безліч різних ЩО? ДЕ? КОЛИ? Самостійна організація брокером документообігу звільняє клієнта від рутини та дозволяє йому займатися розвитком свого бізнесу.
  • Відкритий діалог з владою. Будь-які спірні питання брокер регулює безпосередньо з митним органом без додаткових витрат для клієнта. У разі затягування процесу або отримання негативних резолюцій на звернення, брокер завжди йде до кінця та шукає шлях відстояти інтереси клієнта по всій вертикалі влади, із залученням представництв міжнародних організацій, керуючись виключно нормами закону.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: IT курсы: 5 неожиданных ...
Наступна новина: Тернопільська облрада ...

КОМЕНТАРІ