«Найстарший з них літак з серії №12-02 1972 року випуску – 48 років 5 місяців, наймолодший – літак з сер. №142-05 1985 року випуску – 35 років 1 місяць. Технічне обслуговування літаків, в тому числі Ан-26, виконується експлуатантом повітряного судна (ПС), згідно з документацією з технічної експлуатації. На більшості літаків Ан-26 цивільної авіації технічне обслуговування виконується згідно з Регламентом технічного обслуговування літаків Ан-24, Ан-26 з періодичністю базової форми через 500±50 льотних годин», – повідомила компанія у фейсбуці.
У ДП «Антонов» заявили, що компанія як розробник літаків виконує роботи з оцінки їх технічного стану щодо можливості подовження ресурсів та термінів служби планера літака.
«Етапи індивідуального відпрацювання строків служби складають 1-2 роки. Літакам Ан-26 всіх модифікацій в індивідуальному порядку може бути встановлений призначений строк служби 50 років», – йдеться в повідомленні.
Напередодні у ДП «Антонов» повідомили, що спеціалісти підприємства увіи?шли до складу Державноі? комісіі? для з'ясування причин та обставин катастрофи літака Ан-26 Повітряних сил ЗСУ у Харківськіи? області 25 вересня.
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Опівночі 25 копійок та ...
Наступна новина: МОН: у 2021 році ЗНО з ...
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав