Плюси та мінуси брендового одягу

Плюси та мінуси брендового одягу

06.10.20 00:33 0 2132

Брендовий одяг завжди в тренді, завжди привабливий та бажаний. Дуже багато модниць, навіть тих, хто не може собі дозволити одягатися у провідних дизайнерських компаній, час від часу купують щось з новинок, з останніх колекцій, нехай навіть доведеться оплачувати кредит. Чи виправдано це? Нумо розберімося. Ну а допоможе нам в цьому розібратися співробітник інтернет-магазину https://berdichevski.com/. До речі, тут безпосередньо можна придбати якісний брендовий жіночий одяг від українського виробника Berdichevski.

Основні плюси брендового одягу

Звичайно, брендова річ має свої сильні сторони:

  • Висока якість. Провідні бренди модного одягу використовують в роботі тільки високоякісні матеріали та фурнітуру, маючи висококласне обладнання та фахівців вони роблять крій просто бездоганно.
  • За рахунок новітніх тканин навіть виріб цілком стандартного крою має стильний лук.
  • Використання першокласних лекал гарантує, що річ буде «сидіти» відмінно.
  • Такий одяг актуальний за визначенням.
  • Нестандартні рішення майстрів забезпечують речі нестандартний вид.
  • Класна тканина, фурнітура та робота забезпечують довге життя виробу.
  • Наявність брендового одягу підкреслює респектабельність. Купити брендовий одяг означає підвищити власний статус.
  • Психологи стверджують, що такі речі мають терапевтичні властивості — у їх власників підвищується самооцінка, тонус і настрій.

Основні мінуси брендового одягу

Є у брендових речей і свої недоліки:

  • Звичайно ж, це — недоступність в силу високих цін. І якщо Prêt-à-Porter (модний повсякденний одяг) ще доступний багатьом, нехай і в кредит, то Haute Couture (висока мода, колекційні вироби) - це зовсім захмарна вартість. Колекції будинків моди (Chanel, Dior й інші) задають тон, комерційні компанії-виробники елітної продукції слідують в їх фарватері. Придбати товари цих компаній вже може й масовий споживач, але і тут ціни «кусаються».
  • Підробки, які заполонили світовий ринок, і є другим найбільшим мінусом провідних брендів. Сьогодні модні топ-бренди націлені на масового споживача. Політика доступних цін реалізується за двома основними напрямками — зниження собівартості за рахунок перенесення виробництв до країн з дешевою робочою силою (в першу чергу це Схід), і налагодження власного конвеєрного виробництва якісних виробів, що конкурують за ціною та перевершують за якістю підробки з Китаю і Туреччини. Перше, що може захистити від покупки контрафакту — купити річ у фірмовому сертифікованому магазині.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ