Що робити,якщо «вистрелила» подушка безпеки?

Що робити,якщо «вистрелила» подушка безпеки?

09.10.20 17:44 3 1836

Хороший автомобіль — це, перш за все, комфортний і безпечний транспортний засіб. Знаходження в такому авто для водія та пасажирів представляє мінімальну загрозу серйозного травматизму. Тому одним з критеріїв вибору хорошого авто виступає не тільки пасивна (ремені), а й активна (airbag) система безпеки. Якщо з пасивною питань, як правило, не виникає, то активна має масу нюансів.

Відновлення ситеми активного захисту автомобіля: що потрібно знати?

Комплекс airbag на різних машинах має різну комплектацію та архітектуру. Сучасні авто комплектуються повним набором подушок безпеки — водія (в рульовому колесі), для переднього пасажира (в торпеді), а також бічними й додатковими.

Попри єдиний принцип роботи, налаштування систем airbag може різнитися, причому, не тільки від марки до марки, а й від моделі до моделі. Залежно від якості прошивки модуля SRS і рівня настройки датчиків, спрацьовувати активний захист може «по ділу» та, на жаль, «без потреби». При цьому, подушки можуть «вистрілити» тільки 1 раз, після чого доведеться відновлювати систему. Відновлення являє собою складний і, як правило, дуже витратний процес. Але є варіанти:

Автомобіль на гарантії або виробник приймає претензії щодо роботи систем безпеки

Ейрбеги вистрілили не при аварії, а при різкому гальмуванні, жорсткому наїзді на купину (створення різкого негативного прискорення) або ж в критичний момент не спрацювали зовсім? В даному випадку необхідно звернутися до виробника транспортного засобу або його офіційних представників (автосалон, спеціалізована СТО) з відповідною претензією. Машину і систему діагностують, реставрують, виправлять помилки або запропонують нове авто замість «бракованого».

Машина не на гарантії або спрацьовування активного захисту було «по ділу»

Тут доступні два шляхи:

  1. Заміна системи або відновлення. Повна заміна передбачає заміну блоку SRS, датчиків і самих airbag, а також роботи з налаштування. Це дуже дорого.
  2. Якісно проведені реставраційні роботи. Комплекс активного захисту відновлюється повністю (як зовнішньо, так і внутрішньо). Однак на відміну від повної заміни, не пошкоджені, цілком робочі та безпечні елементи не потрібно міняти на нові. Фахівці проводять наступний комплекс робіт:
  • замінюють піропатрон, який вистрілив;
  • заправляють подушку в капсулу назад як парашут (якщо немає ушкоджень);
  • ремонтують і реставрують зовнішню кришку (торпеду, дверну карту і т. д.);
  • перевіряють і настроюють датчики, перепрошивати керуючий модуль (якщо він не пошкоджений).

В результаті такий підхід дозволяє повністю відновити активний захист і навіть поліпшити її роботу, виключивши помилки. Однак коштує все це дешевше, ніж заміна подушок безпеки після аварії.

Однак помилки та халатність тут неприпустимі. Занадто велика може бути їх ціна. Самостійні некваліфіковані дії, неправильна прошивка керуючого блоку та налаштування датчиків можуть коштувати життя і здоров'я. Тому, якщо відбулося штатне або нештатне «вистрілювання» подушок безпеки, з блокуванням або без блокування форсунок, завдання автовласника звернутися до надійних фахівців, наприклад, в Києві це сервісний центр "Airbag Service": HTTPS://airbag-service.com.ua/.

Досвідчені майстри проведуть діагностику, демонтаж, огляд і тестування, а також відновлення зовнішнього вигляду і функціональності всіх елементів системи, включно з очищенням дампа і перепрошивкою блоку управління спеціально підібраною версією ПО.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Професійна фарба для ...
Наступна новина: Дитина мало їсть: до чого ...

КОМЕНТАРІ

аватар країна
decadentgrey - 09.10.20

прочитала с удовольствием

аватар країна
Korzinochka - 09.10.20

ИМХО смысл раскрыт от А, до Я, автор выжал всё что можно, за что ему респект!

аватар країна
BlackLord19 - 09.10.20

Мне не ясно.