Обсерваторія SOFIA вперше виявила воду на зверненому до Землі боці Місяця

28.10.20 13:37 0 558
Стратосферна обсерваторія інфрачервоної астрономії (SOFIA), яка розташована на борту літака Boeing 747SP, вперше підтвердила наявність криги на освітленому Сонцем боці супутника Землі Місяця. Це відкриття вказує на те, що вода може бути розподілена по місячній поверхні, не обмежуючись холодними, затіненими місцями, йдеться в повідомленні Космічного агентства Сполучених Штатів NASA 26 жовтня.

За повідомленням, SOFIA виявила молекули води в кратері Клавій – одному з найбільших кратерів Місяця, видимих із поверхні Землі. Попередні спостереження за поверхнею супутника виявляли певні форми гідрогену, проте не могли розрізнити саме воду і наближений до неї за хімічним складом гідроксил (OH).

«У нас є ознаки того, що H2O – знайома нам вода – може бути присутня на освітленому Сонцем боці Місяця. Тепер ми знаємо, що вона там є. Це відкриття кидає виклик нашому розумінню місячної поверхні та порушує інтригуючі питання щодо ресурсів, релевантних для глибокого дослідження космосу», – сказав директор Відділу астрофізики в Директораті наукових місій NASA Пол Герц, виступаючи в штабквартирі агентства у Вашингтоні.

Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org