Автопродажі в Україні зростають. За червень 2020 року було продано на 5% більше автівок, ніж за червень 2019. До того ж цей показник виявився найбільшим в Європі.
Зріст попиту на авто зумовлює і ріст попиту на автотовари. Машина потребує постійних вкладень і догляду, а для автомобілістів це означає пошук надійного і якісного магазину на тривалу перспективу.
Де автомобілісти шукають автотовари й запчастини?
Є три основних варіанти, де власник транспортного засобу може придбати необхідні йому товари та деталі:
- Автомобільний ринок. Його плюси в доволі великому виборі як за діапазоном цін, так і за самим асортиментом. Проте існує мінус - витрата часу на пошук необхідного товару, який би задовольнив у співвідношенні ціна-якість. Крім того, на ринку зустрічаються як відповідальні продавці, так і ті, хто не дає ніяких гарантій.
- Спеціалізовані оффлайн-магазини. Такий варіант виключає потребу годинами блукати ринком у пошуках необхідного. Також в магазинах автотоварів є більше шансів знайти, наприклад, домкрати й для легкового авто, і домкрат белавто 20т. Крім того, магазинний асортимент буде представлений відомими брендами, що дає покупцеві більше гарантій з якості та надійності обслуговування. Проте, не факт, що в оффлайн-магазині знайдеться все наразі необхідне. Не виключений варіант, що доведеться їхати в іншу точку продажу. А це, знову-таки, витрата часу і палива.
- Інтернет-магазин. Найоптимальніший варіант для придбання автотоварів. Він не потребує багато часу на купівлю, відрізняється зручністю оплати й доставки обраного товару, а в асортименті онлайн-магазину можна знайти як різноманітні “пахнючки” в салон, так і зарядний пристрій автомобільний https://lido.ua/ua/zariadni-pristroyi-7092. Єдиний мінус - складно оцінити товар візуально і матеріально. Якщо в точках онлайн-продажу можна зразу побачити механічні пошкодження, приблизно оцінити, чи є нюанси коректного використання товару стосовно до вашого авто або його модифікації, то в онлайн-покупці це неможливо зробити, поки не отримаєш товар на руки.
“За” і “проти” покупок в онлайн-магазині
З розвитком е-комерції купляти стало набагато зручніше. Але автомобільна ніша досить суперечлива. Адже, якщо на дефект ароматизатора в салон авто можна закрити очі, то на дефект, наприклад, ручки КПП очі не закриєш. Звідси виникає декілька причин для сумніву:
- страх попасти на недобросовісного продавця або шахрая;
- страх того, що товар не буде відповідати дійсності;
- проблеми з обміном або поверненням товару, якій не виправдав очікування або має дефекти, брак тощо.
Споживацька культура сучасного українського покупця досить часто впирається в ці страхи. Проте, в придбанні автотоварів онлайн більше плюсів:
- Мінімальна витрата часу. Вам не доведеться стояти в чергах, шукати на різних кінцях міста необхідні аксесуари, деталі, товари. Достатньо просто подзвонити за вказаним на сайті номером або зробити покупку в один клік.
- Зручна оплата і доставка. Це знову економія часу, зусиль і нервів, адже інтернет-магазини доставляють товари додому, в офіс, на найближчий пункт видачі. А оплачувати можна карткою, готівкою або на виплати.
- Найбільший асортимент, можливість порівняти ціни не встаючи з крісла. Наприклад, ви вирішили придбати компресор автомобільний ціна https://lido.ua/ua/kompresori-7128 на який у вільному доступі на сайті. Не треба шукати продавця, щоб її дізнатися, їздити в інші магазини, щоб порівняти ціни там. На обраному сайті ви відразу можете дізнатись інформацію про знижки та акції. А також на деяких сайтах є підбірка цін із різних інтернет-магазинів. Так ви можете обрати вигідний варіант.
- Інформованість про акції, знижки, новинки тощо.
Муки вибору. Якому магазину потрібно довіряти?
Попит народжує масу пропозицій. В Інтернеті можна знайти неймовірну кількість магазинів, які продають автотовари, автоаксесуари, автомобільну хімію та косметику тощо. Яким з них варто довіряти і що є характеристикою надійності?
- Наявність сайту. Надійний інтернет-продавець завжди зробить все можливе для зручності клієнта, і не буде продавати свою продукцію лише через сторінки в соцмережах.
- Наявність реквізитів на сайті. Якщо з продавцем є можливість зв’язатись в будь-який момент, є фізичний офіс, це викликає довіру в покупця.
- Якісне наповнення сайту. Надійний продавець завжди дасть повну інформацію текстову і візуальну про свій товар.
- Зворотний зв’язок і швидка реакція на запит. Хороший інтернет-магазин завжди оперативно відреагує на всі питання свого покупця та надасть інформацію про доставку і переміщення придбаного товару.
- Сертифікація і гарантія. Ще одна вагома ознака надійності - захист інтересів споживача.
- Програма лояльності, акції тощо. Це також свідчить про якість роботи та обслуговування. Бажання магазину зробити вас постійним клієнтом виключає можливість недобросовісності інтернет-магазину.
Очень познавательно, респект