BMW: часті несправності та шляхи вирішення

BMW: часті несправності та шляхи вирішення

04.11.20 12:17 0 793

Не секрет, що надійність та безвідмовність автомобілів баварського автоконцерну BMW вже не та, що була раніше, від 20 і більше років тому. За задумом автовиробників авто не повинно їздити дуже довго, споживач повинен купити нову машину, коли закінчиться життєвий цикл минулої. Тому й виникають проблеми з різними деталями та вузлами двигунів, які необхідно якось долати. Далі, ми розглянемо основні несправності автомобілів BMW і способи їх усунення. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "BMW HOUSE": https://bmwhousekh.in.ua/, яка безпосередньо займається ремонтом обслуговуванням та розборкою BMW в Харкові.

Основні несправності BMW

Якщо взяти популярну модель Е46, то найнадійнішими силовими агрегатами є 6-циліндрові бензинові мотори. Своєчасна заміна масел і фільтрів практично виключає проблеми при їх експлуатації. Але якщо ви віддали перевагу дизельним двигунам М47 і М57, оснащеним системою уприскування Common Rail, то будьте готові до заміни вихрових заслінок через 120-150 тис. км пробігу. При цьому видалити їх бажано заздалегідь, щоб при пошкодженні вони не виявилися в циліндрах. Проблемою двигунів лінійки N є порівняно швидке пересихання маслознімних ковпачків, після чого помітно збільшується витрата масла. Відповідно необхідна їх своєчасна заміна, приблизно після 150 тис. км. пробігу.

Власникам авто з дизельними моторами M47 і M57 бажано стежити за демпферною гумкою на шківі коленвала, вона може обірватися після 300 тис. км. пробігу. В результаті може знадобиться заміна керма. А при експлуатації на наших дорогах в каталозі запчастин часто шукають рульову рейку, яка дуже легко розбивається. Допомогти впорається з цією проблемою може акуратна їзда.

У двигунах 725 Tds слабким місцем може бути насос високого тиску. Відбувається знос плунжерної пари та розігрітий мотор просто неможливо завести. Можливі й проблеми з масловідділювачем в системі вентиляції картерних газів.

Також основними проблемами мотора в різних моделях є:

  • Висока температура при роботі, що призводить до чаду масла.
  • Висока температура поршнів.
  • Поломки масляного насоса.

Для боротьби з високою температурою буде корисний тюнінг системи охолодження двигуна — модернізація термостата. Виробником закладено його відкриття при 115 0 С. Потрібно ж зменшити її до 85-90 0 С. Для цього виконується перепрошивка блоку управління мотором. Дана процедура буде корисна й для внесення змін в роботу електропомпи, що особливо актуально при їзді в пробках, а також для більш ранньому включенні вентилятора радіатора. Завдяки цьому збільшується термін експлуатації мотора, зменшується температур масла та знижується ризик його коксування. Для моторів серії N63 автомобіля BMW бажане доопрацювання масляного насосу для його примусового включення та зменшення масляного голодування. Це можна зробити шляхом перепрошивки блоку управління або відключенням датчика тиску масла.

З інших деталей можна відзначити проблеми з механізмом приводу дверних замків. Виконана з силуміну планка має властивість ламатися, особливо якщо взимку сильніше смикнути двері. Несправності з електрикою частіше зустрічаються у колишніх праворульних авто, це може стосуватися функціонування світла та інших систем. Причиною є неякісна переробка, тому при покупці авто варто уточнити по ВІН-коду звідки автомобіль.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Попередня новина: Поліція передала до суду ...
Наступна новина: Гривня впала до ...

КОМЕНТАРІ