Формула 1: дощовий Гран-прі Туреччини

Формула 1: дощовий Гран-прі Туреччини

17.11.20 00:15 0 1392

Гран-прі Туреччини — один з етапів чемпіонату Світу з автоперегонів у класі Формула 1. Вперше проведено в 2005 році на новому автодромі Істанбул Парк. У першому Гран-прі Туреччини здобув перемогу пілот McLaren Кімі Райкконен. Через рік поул і перемогу здобув Феліпе Маса (Ferrari), повторивши в точності свій успіх в Гран-прі Туреччини 2007 року - поул + перемога.

Гран-прі Туреччини 2020: кваліфікація + результати

За два тижні до Гран-прі Туреччини 2020 по Формулі-1 на Істанбул-парку поклали новий асфальт. Він не встиг дозріти, на поверхню виступали масла — перед початком уїк-енду їх навіть намагалися змити. У п'ятницю машини ковзали як по льоду, в першому тренуванні машини їхали на десять секунд повільніше, ніж дев'ять років тому. Невеликий шар відпрацьованої гуми з'явився на траєкторії лише до кінця другої сесії, а вранці в суботу його змив дощ, якого напередодні багато так боялися.

Третє тренування фактично було зірване — водно-масляна емульсія перетворила трасу в каток, пілоти проїхали лише кілька кіл, часто вилітаючи на гальмуванні. Потім дощ стих, асфальт почав підсихати, але разом з кваліфікацією почався і новий дощ. Пілотів попередили про необхідність дотримання меж траси — і по ходу кваліфікації анулювали час на колі в разі порушень — майже ніхто їх не уникнув.

Кваліфікація

Перша сесія тривала понад годину. На початку кваліфікації всі поспішили на трасу, поки води було не так багато. Деякі вибрали проміжні шини, але утримати машину було непросто. Машини розвертало, багато вилітали, видимість ставала все гірше — і за 7 хвилин до кінця сесії її зупинили червоними прапорами. Кращий час до цього моменту показав Естебан Вікон, проїхавши коло на дощових шинах за 2.06.115.

Скоро дощ стих, організатори випустили дорожню техніку, щоб прибрати зайву воду, потім Бернд Майландер за кермом автомобіля безпеки оцінив стан траси — і через 44 хвилини після зупинки сесії пілоти змогли виїхати знову.

Всі виїхали на дощовій гумі. Райкконен двічі вилетів на одному колі, потім Леклер проїхав по гравію, а коли Грожан після вильоту в першому повороті застряг в гравійній пастці, знову з'явилися червоні прапори. До кінця сесії залишалося 3,5 хвилини.

На цей раз пауза вийшла короткою, машину оперативно евакуювали, і через п'ять хвилин пілоти змогли виїхати — знову на дощовій гумі.

Боротьба вийшла наполегливою. Протокол очолив Ленс Стролла, проїхавши коло за 1:47.765 - на три десятих швидше Ферстаппена. Решта пілотів поступилися більше секунди.

Ленс Стролла виграв дощову кваліфікацію в Туреччині, завоювавши перший поул у кар'єрі. Стролла і Ферстаппен стартують з першого ряду, Перес і Елбон — з другого, Ріккардо і Хемілтон — з третього.

Результати гонки

Гонка видалась дуже цікавою. Ну а переміг в ній Льюїс Хемілтон, здобувши при цьому 10 перемогу в сезоні та 94-ю в кар'єрі. Британець достроково завоював сьомий чемпіонський титул, повторивши досягнення Міхаеля Шумахера.

Серхіо Перес фінішував другим, повторивши свій найкращий результат в кар'єрі. Racing Point піднялася на третю сходинку в Кубку конструкторів.

Себастьян Феттель закінчив гонку третім, домігшись кращого для себе результату в сезоні. Разом з четвертим місцем Шарля Леклера Ferrari провела саму результативну гонку в сезоні.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 114)
Попередня новина: Каковы преимущества ...
Наступна новина: Пашинян каже,що не ...

КОМЕНТАРІ