«Відповідно до статті 30 закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов'язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою. У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав'ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був – обслуговування має бути українською», – написав мовний омбудсмен у фейсбуці.
Кремінь зазначив, що лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою. ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Мовний омбудсмен повідомив про збільшення кількості скарг щодо порушення «мовного закону» в закладах освіти
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Pfizer та BioNTech подали ...
Наступна новина: Основные преимущества гаража