В умовах кризи представники бізнесу шукають нові способи реклами своєї продукції та послуг. Одним з таких методів є таргетована реклама в соцмережах. Далі, ми безпосередньо розглянемо її плюси та мінуси. Ну а розповість нам про це співробітник веб-студії Online Zone, на сайті якої можна детальніше дізнатися про цей вид інтернет маркетингу.
Переваги таргетованої реклами:
- Основна перевага таргетованої реклами — можливість налаштовувати тематичні пости на певну, чітко виділену, цільову аудиторію. Це дозволяє демонструвати оголошення безпосередньо потенційно зацікавленій аудиторії. Щоб налаштувати таку рекламу, треба задати певні фільтри, які визначаються заздалегідь. Критеріїв безліч: вік, стать і навіть район міста, якщо це вам допоможе продати продукт. Тому таргетовані оголошення повинні доналаштовуватись. Але в цьому немає нічого страшного. Щоб змінити деякі параметри, проводиться детальний аналіз, щоб працювати з конкретними даними, а не перетягувати повзунки навмання.
- Таргетинг дозволяє охопити дійсно широку аудиторію. Адже кількість користувачів збільшується щодня, а люди проводять в соціальних мережах все більше часу. Так що цим варто скористатися, щоб розвивати свій бізнес. Не варто думати, що соцмережами користуються тільки молоді люди. Активна цільова аудиторія - це люди до 45 років.
- Вартість — ще одна перевага таргетингу. Цей варіант просування, попри підвищення цін буквально на все, залишається найдоступнішим. Так що дозволити його собі можуть навіть представники малого бізнесу.
- Такий метод також дозволяє працювати з підписниками конкурентів, так що ви можете налаштувати показ на їхніх потенційних клієнтів. Тут уже все залежить від цінності пропозиції.
Таргетована реклама: мінуси просування
Плюси таргетованої реклами очевидні, але варто розібратися і з мінусами:
- Один з них — модерація соціальними мережами ваших оголошень. Опублікувати вийде не все.
- Крім того, треба буде постійно відстежувати вартість. Якщо вона виявиться занадто високою, треба буде швидко щось змінювати.
- Морочитися потрібно і з кожною соцмережею, налаштовуючи рекламні кампанії під кожну з них. Тільки так ви зможете досягти бажаних результатів. Важливо враховувати потреби користувачів пошукових систем і соцмереж. Ці параметри будуть вирішальними під час створення контенту.
Висновки
Попри деякі складності, переваги таргетингу очевидні, і основна з них — це можливість більш ефективно працювати з людьми. Для цього потрібно розуміти їх настрій. Наприклад, вже зараз жінки поводяться активніше. Це стосується як коментарів і лайків, так і покупок. Обов'язково враховуйте це, створюючи свої кампанії.
КОМЕНТАРІ
Готовий дискутувати по темі?
клас!
ну что тут скажешь…
И правда креатив...супер!
Цепляет, отлично написано!
Спасибо за Ваш труд!!
Монетизацией лучше займитесь. А так отлично!
Портал просто супер!
Велике спасибі, прикольно написано креативно
Сайт супер, побольше бы таких!
смени название домена
Мне понравилось!
Стаття цікава, але мені здається, все це казки, не більше.
Радует, что сайт постоянно развивается. Такая статья только прибавит ему популярности.
ну, нічо так ... в загальному.
Блог зроблений дуже професійно, і легко читається
Цікава стаття, дякую. Цікавить: чи буде продовження?
Мені все сподобалося
Портал просто супер!
Хорошая статья, узнал много нового!)
Отличный материал. Спасибо и пишите еще, только картнок маловато!
хороша ідея.
Готовий дискутувати по темі?
думки здорові, але важко читати, не знаю чому.
Пора автору памятник поставить при жизни. Кто за?
Монетизацией лучше займитесь. А так отлично!
Я звичайно, мало, що тямлю в даній темі, але постараюся осилити.
Мне не ясно.
ну что тут скажешь…
відмінна інфа