Яндекс.Директ: що потрібно знати?

Яндекс.Директ: що потрібно знати?

22.01.21 16:45 5 960

Яндекс.Директ — це рекламна система, за допомогою якої ви можете розміщувати контекстні оголошення на сторінках Яндекс.Поиска і на партнерських сайтах Рекламної мережі. Оголошення в Яндекс.Директ показуються виключно тим людям, які вже зайняті пошуком схожих послуг і товарів на Яндексі та інших сайтах-партнерах. Розміщуючи рекламу в Директ, ви платите не за покази оголошення на сторінці пошуку або на партнерських сайтах, а за кліки по ньому.

Навіщо потрібен Яндекс.Директ і в чому його переваги?

Яндекс.Директ має ряд переваг в порівнянні з іншими рекламними каналами. Контекстна реклама при грамотній настройці в більшості випадків принесе вам клієнтів. Контекст пропонує користувачам саме те, що вони шукають. Оголошення в Директ чіпляють увагу потрібних користувачів, але при цьому ненав'язливі та не викликають роздратування у всіх інших.

Оскільки контекстна реклама працює за певними ключовими фразами, ви можете пропонувати свої товари або послуги, що цікавлять вашу аудиторію. На відміну від звичайної реклами, система працює прицільно: ви задаєте ключові слова, за якими система буде показувати ваші оголошення, далі вказуєте мінус-слова, щоб відсікти нецільову аудиторію. Якщо ви якісно налаштуєте рекламну кампанію в Яндекс.Директ, то можете значно скоротити число випадкових, нецільових відвідувачів. До речі, на сайті https://whiteo.com.ua/kontekstnaya-reklama-yandex ви безпосередньо можете замовити її налаштування та ведення.

Дана система є досить гнучкою, ви можете редагувати оголошення, коли і як захочете. Є можливість поміняти тексти, зображення, посилання, а також додавати нові налаштування і тестувати різні варіанти оголошень.

Що собою являє пошукова реклама в Яндекс.Директ?

Оголошення рекламодавців беруть участь в аукціоні, який діє в режимі реального часу. Яндекс визначає місце розміщення реклами та, відповідно, обсяг одержуваного трафіку в залежності від декількох показників:

  • ставки за клік, виставленої рекламодавцем;
  • накопиченої статистики по CTR оголошення;
  • коефіцієнта якості оголошення (він вираховується виходячи з безлічі критеріїв: наявності слів із запиту в тексті оголошення, релевантності оголошення цільовій сторінці сайту і т. д.).

Згідно з новими принципами аукціону, введеним у 2018 році, торги проводяться не за позицію у видачі, а за обсяги трафіку. Можна говорити про два блоки, в які потрапляють оголошення:

  1. Преміум-покази. Це всі оголошення, розташовані у верхній частині екрану над результатами пошукових запитів. Розміщення в цьому блоці приносить найбільшу кількість кліків.
  2. Решта показів. Якщо ваше оголошення не потрапило в блок преміум-показів, воно буде показуватися під результатами пошуку або праворуч від них.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 88)
Попередня новина: Самые распространенные ...
Наступна новина: Преимущества ...

КОМЕНТАРІ

аватар країна
maydeex - 22.01.21

И правда креатив…супер!

аватар країна
mmadliz - 22.01.21

було цікаво вас почитати, спасибі і удачі!

аватар країна
RomjKeeEE - 22.01.21

просто афигенно !!!!))

аватар країна
Shamandus - 22.01.21

Отличный материал. Спасибо и пишите еще, только картнок маловато!

аватар країна
ilya_suhov - 22.01.21

ништяг, все правильно написано. Молодец!