Яндекс.Директ — це рекламна система, за допомогою якої ви можете розміщувати контекстні оголошення на сторінках Яндекс.Поиска і на партнерських сайтах Рекламної мережі. Оголошення в Яндекс.Директ показуються виключно тим людям, які вже зайняті пошуком схожих послуг і товарів на Яндексі та інших сайтах-партнерах. Розміщуючи рекламу в Директ, ви платите не за покази оголошення на сторінці пошуку або на партнерських сайтах, а за кліки по ньому.
Навіщо потрібен Яндекс.Директ і в чому його переваги?
Яндекс.Директ має ряд переваг в порівнянні з іншими рекламними каналами. Контекстна реклама при грамотній настройці в більшості випадків принесе вам клієнтів. Контекст пропонує користувачам саме те, що вони шукають. Оголошення в Директ чіпляють увагу потрібних користувачів, але при цьому ненав'язливі та не викликають роздратування у всіх інших.
Оскільки контекстна реклама працює за певними ключовими фразами, ви можете пропонувати свої товари або послуги, що цікавлять вашу аудиторію. На відміну від звичайної реклами, система працює прицільно: ви задаєте ключові слова, за якими система буде показувати ваші оголошення, далі вказуєте мінус-слова, щоб відсікти нецільову аудиторію. Якщо ви якісно налаштуєте рекламну кампанію в Яндекс.Директ, то можете значно скоротити число випадкових, нецільових відвідувачів. До речі, на сайті https://whiteo.com.ua/kontekstnaya-reklama-yandex ви безпосередньо можете замовити її налаштування та ведення.
Дана система є досить гнучкою, ви можете редагувати оголошення, коли і як захочете. Є можливість поміняти тексти, зображення, посилання, а також додавати нові налаштування і тестувати різні варіанти оголошень.
Що собою являє пошукова реклама в Яндекс.Директ?
Оголошення рекламодавців беруть участь в аукціоні, який діє в режимі реального часу. Яндекс визначає місце розміщення реклами та, відповідно, обсяг одержуваного трафіку в залежності від декількох показників:
- ставки за клік, виставленої рекламодавцем;
- накопиченої статистики по CTR оголошення;
- коефіцієнта якості оголошення (він вираховується виходячи з безлічі критеріїв: наявності слів із запиту в тексті оголошення, релевантності оголошення цільовій сторінці сайту і т. д.).
Згідно з новими принципами аукціону, введеним у 2018 році, торги проводяться не за позицію у видачі, а за обсяги трафіку. Можна говорити про два блоки, в які потрапляють оголошення:
- Преміум-покази. Це всі оголошення, розташовані у верхній частині екрану над результатами пошукових запитів. Розміщення в цьому блоці приносить найбільшу кількість кліків.
- Решта показів. Якщо ваше оголошення не потрапило в блок преміум-показів, воно буде показуватися під результатами пошуку або праворуч від них.
КОМЕНТАРІ
було цікаво вас почитати, спасибі і удачі!
просто афигенно !!!!))
Отличный материал. Спасибо и пишите еще, только картнок маловато!
ништяг, все правильно написано. Молодец!
И правда креатив…супер!