Як вибрати агентство по інтернет-маркетингу і не пошкодувати про це?

Як вибрати агентство по інтернет-маркетингу і не пошкодувати про це?

30.01.21 08:14 0 630

На етапі пошуку підрядника у сфері інтернет-маркетингу замовник зіштовхується з першої труднощами, бо не знають як вибрати гідне агентство і не пошкодувати про це в майбутньому. Саме тому, далі ми поговоримо як це правильно зробити. Ну а розповість нам про це співробітник агентства інтернет-маркетингу DEV8, яке безпосередньо може допомогти вам в просуванні вашої компанії в інтернеті.

Сфера діяльності

Вважається, що комплексний інтернет-маркетинг містить все, що пов'язано зі створенням і просуванням сайту, а саме:

  • його розробку;
  • SEO;
  • контекстну рекламу;
  • використання інструментів веб-аналітики;
  • контент-маркетинг;
  • SMM;
  • відеомаркетинг;
  • крауд-маркетинг і т. д.

Треба розуміти, що інтернет-маркетинг — це дуже динамічне середовище, в якому постійно з'являються нові тренди, а теперішні напрямки розвиваються.

А тепер уявіть, якого рівня повинна бути компанія, за кількістю співробітників, матеріальною базою, досвідом і рівнем розвитку, щоб закрити всі ці потреби замовника. Чи під силу це тільки великим студіям, зі штатом понад 100 осіб і 15-річним досвідом роботи, цінник послуг яких, само собою, прагне до нескінченності та подужати який в змозі тільки великий бізнес? Нумо розберімося.

Загальні критерії оцінки агентства інтернет-маркетингу:

  1. Досвід роботи. Це важливий показник, але тільки у зв'язці зі сферою діяльності. Зустрічаються компанії, які вихваляються чвертю століття на ринку, а потім з'ясовується, що фірма неодноразово продавалася та змінювала нішу. Вивчіть цей момент: важливий досвід по конкретному напрямку роботи!
  2. Нагороди, сертифікати, рейтинги. Вивчіть їх вагу, масштаб і авторитет джерела. 7 місце з Житомирі заздалегідь виглядає сумнівно, а по Києву — переконливо. Рейтинг можна накрутити, надаючи неперевірену інформацію. Сертифікат може бути виданий афільованим партнером. Перевіряйте інформацію, перш ніж захопитися високими рейтингами. Раптом провальних проектів у фірми більше, ніж успішних?
  3. Портфоліо. Потрібно вивчати його уважно і неупереджено. Переходити за посиланнями та дивитися, як зараз справи у колишнього клієнта вашого потенційного підрядника. Таких немає посилань? Тоді це привід замислитися.
  4. Співробітники. Подивіться, скільки працівників є в штаті агентства та яка їхня кваліфікація. Безперервна зміна кадрів показує, що в організації проблеми. Постійний кадровий склад набагато надійніший. Якщо в агентстві аккаунт-менеджер Вася одночасно є seo-ком, smm-ком і контент-менеджером, тоді біжіть геть з цього агентства: кожен повинен займатися своєю справою.

Спеціальні критерії оцінки агентства інтернет-маркетингу:

  • Спілкування з потенційним клієнтом. І тут розмова не про ввічливість і повагу: так повинні спілкуватися скрізь. Навіть якщо ви погано розбираєтеся в інтернет-маркетингу, ви напевно зможете оцінити, як швидко відповідають на ваші запитання, наскільки компетентно, аргументовано та предметно розмовляють по темі. Задайте кілька каверзних питань та оцініть реакцію. На складне питання професіонал не буде відповідати відразу, а візьме час на «подумати, підрахувати» та пояснить, чому це важливо. Якщо вам обіцяють постійний потік лідів і збільшення конверсії в 100 разів за місяць — це нахабна брехня. Будь-які розрахунки повинні бути обґрунтовані: вимагайте їх.
  • Відкритість. Хороший спеціаліст по контекстній рекламі не ховатиме від вас особистий кабінет в Яндексі чи Гугл. Навпаки, буде підказувати, де саме ви побачите результати кампанії. І так скрізь: відразу обговоріть питання прозорості процесів.
  • Спеціалізація. Прекрасно, якщо пропонується повний комплекс послуг. Але яка буде ціна за всеосяжне просування? Якщо послуги реально якісні — вартість буде високою. І таких гравців, по суті, небагато. Іноді послуги в складі комплексу пропонуються «для галочки». Так, ми можемо все! Тоді незмінно страждає якість. Просіть показати реальний досвід по кожній з послуг. Якщо з'явилися сумніви, зідзвоніться з тими клієнтами, про яких розповідає підрядник, наведіть довідки. Соромитися тут нічого: ви ризикуєте своїм часом, грошима та репутацією.
  • Наявність кейсів. Здавалося б, є портфоліо з проектами, до чого тут ще й кейси та чому їх наявність — це плюс? Зрозуміло ж, що невдачі афішувати ніхто не буде. Це з одного боку, а з іншого, — кейс, його повнота, достовірність і детальність, може багато розповісти про підхід до роботи, відношенню до завдань, про методи, інструменти, словом, про подробиці. Якщо портфоліо показує тільки результат, то кейс — це шлях до нього.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 110)

КОМЕНТАРІ