Одним з ключових вузлів сучасного автомобіля є генератор, який виробляє електричну енергію. Для роботи генератора крутний момент від колінвала передається на ротор за допомогою спеціального ременя. Він відноситься до категорії витратних матеріалів авто та не підлягає ремонту, тільки заміні. Нумо розберімося що він собою являє та як його міняють. Ну а розповість нам про це співробітник інтернет-магазину https://zenit-auto.com.ua/remen-generatora, в якому безпосередньо можна придбати ремінь генератора за доступною ціною.
Призначення
Ремінь генератора призначений для передачі обертання колінвала до генератора, а також інших вузлів і агрегатів. У сучасному авто обертання колінвала, крім генератора, також використовують: гідропідсилювач керма, компресор, помпа та ін.
Передача обертання валу двигуна ремінним способом одна з найпростіших і надійних. Але, термін служби приводного ременя обмежений рядом конструктивних особливостей. Тому необхідно контролювати його стан і своєчасно проводити заміну.
Види ременів генератора
Особливості конструкції двигуна призводять до того, що ремені генератора бувають теж різними. Зокрема, змінюватися може розмір та форма ременя. Також від конструкції залежить і ціна виробу. Розмір залежить від конкретної моделі автомобіля, і далеко не всі ремені є взаємозамінними.
За формою ремені поділяються на:
- клиноподібні;
- зубчасті;
- поліклинові.
Клиноподібні ремені — найпростіші. Вони встановлюються в різних моделях ВАЗ та інших вітчизняних автомобілях. Назва пов'язана з трапецієподібною формою виробу. Такий ремінь здатний передавати величезні зусилля та витримувати великі навантаження. Однак, він не схильний до перегинів і його використання обмежене одним або двома вузлами.
Зубчасті ремені являють собою різновид попереднього типу з поперечними канавками. Така конструкція має підвищену точністю передачі та може використовуватися в роботі ГРМ.
Поліклинові ремені на своїй робочій поверхні мають кілька поздовжніх борозенок. За своєю конструкцією вони нагадують кілька клиноподібних ременів. Вони більш гнучкі та використовуються для забезпечення крутним моментом кількох агрегатів. Схема установки таких ременів залежить від конструкції автомобіля.
Особливості та проблеми
Приводний ремінь має складну структуру, яка покликана забезпечувати його основні якості (гнучкість, довговічність, зносостійкість). Основним матеріалом для виготовлення ременів служить спеціальна гума (в деяких випадках інші матеріали), армована полімерними нитками — дуже міцними та еластичними.
Основними проблемами, пов'язаними з використанням ремінних передач, є:
- обрив;
- розшарування;
- провисання;
- знос.
Розрив ременя спостерігається досить рідко. В основному це пов'язано з клином одного з елементів, на який передається зусилля від колінвала. Як правило, найчастіше виходить з ладу підшипник генератора й відбувається обрив. Розшарування ременя виникає за рахунок порушення геометрії всієї конструкції.
Заміна ременя генератора дозволяє уникнути багатьох проблем, в тому числі сильного зносу й провисання, коли він свистить, прослизаючи на шківах.
Заміна та обслуговування
Обслуговування приводу генератора зводиться до регулярної перевірки натягу ременя шляхом натискання на зазначеній в інструкції відстані. Також проводиться візуальний огляд на предмет розшарування або інших видів руйнування. Це дозволить своєчасно відрегулювати натяжку ременя генератора за допомогою ролика натяжителя та уникнути багатьох проблем в майбутньому.
Заміна ременя виробником регламентована при пробігу в 50-60 тисяч кілометрів. Встановити ремінь ГРМ можна як своїми силами, маючи певний досвід і кмітливість, так і звернувшись до спеціалістів у СТО.
Рост населения Казахстана: тенденции и вызовы
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав