Розробка інтернет-магазину: три тренди 2021

Розробка інтернет-магазину: три тренди 2021

27.02.21 11:02 1 7688

Електронна комерція залишається одним з найуспішніших напрямків бізнесу. Однак, 2020 вніс свої корективи, до яких доводиться всім прислухатися. Також змінились засади веброзробки. Ми поговорили з фахівцями та дізналися, якою буде розробка сайту інтернет-магазину від https://brander.ua/ у 2021 році. Про що варто знати, до чого варто готуватися та як реагувати на зміни в сьогоднішній статті.

Інтерфейс стає ще простіше

Розробка інтернет-магазину повинна базуватися на головному правилі — зручність для користувача. У 2020 році вже говорили про спрощення інтерфейсу, але у 2021 ця тенденція посилюється. Мінімалізм — гарячий тренд в багатьох сферах, тому електронна комерція не виняток.

Аналітики припускають, що дорогий та люксовий дизайн перестав вирішувати завдання бізнесу, не приносить дохід компанії, може навіть відвертати увагу користувача від цільової дії. Інтерфейс повинен виконувати конкретні функції та сприяти до здійснення користувачем конкретних дій. Сфокусувати увагу клієнта стає простіше, якщо це простий та зрозумілий дизайн.

При цьому, не обов'язково робити його простим до неможливості. Мінімалістичні дизайни в електронній комерції можуть існувати та приносити дохід. Найпростіший приклад використовувати геометричні лінії ваших фірмових кольорів на пастельному тлі, який також буде відповідати вашій місії.

Мобільний маркетинг

Комусь цей тренд може здатися банальним, але про нього не варто забувати. За 2020 рік 79% всіх покупок були здійснені з мобільного пристрою. При цьому, це не означає, що потрібно відразу ж замовляти мобільний додаток. Вам потрібна розробка сайту інтернет-магазину з високим ступенем адаптивності. Інакше кажучи, людина повинна мати можливість купити товар на вашому сайті лівою рукою в метро в годину-пік.

Також не забуваємо, що криза через пандемію змінила поведінку користувачів. Покупки здійснюють тепер більш усвідомлено, а значить, у людини повинна бути вся інформація, яка стимулює її до цільового дії. На екрані смартфона з будь-яким дозволом повинні зображатися дані:

  • велика та якісна фотографія товару;
  • опис;
  • характеристики;
  • відгуки;
  • рейтинг товару.

Також людині повинно бути зручно подивитися відео огляд, додати товар до кошику, оформити замовлення. Нерідко бувають ситуації, коли користувач дивиться каталог з мобільного пристрою, але купує продукцію з ПК.

Чат-боти знову в тренді

Віртуальні помічники прискорюють та здешевлюють процес комунікації з користувачем. Вони допомагають конвертувати відвідувачів сайту, сповіщають клієнтів про те, що була залишена заявка або який статус замовлення на цей час. Правда, треба розуміти, що дійсно функціональний чат-бот поки по кишені тільки середнім та великим гравцям. Зате це можливість для воронки продажів і SMS-розсилки через месенджери.

Тут треба уточнити два моменти. Якщо ваша аудиторія — молоде покоління, то рекомендуємо обзавестися чат-ботом хоча б на стадії MVP. Молодь найчастіше спілкується через соціальні мережі, тому достукатися до потенційної аудиторії через месенджер буде простіше. Налаштувати інтеграцію онлайн-консультанта з будь-якою соціальною мережею допоможуть розробники.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 99)
Попередня новина: Поширені проблеми з ...
Наступна новина: Как выбрать подрядчика для ...

КОМЕНТАРІ

аватар країна
badboy13121488 - 27.02.21

Хм… У каждого абрама своя программа.