Для чого потрібен інформаційний стенд

Для чого потрібен інформаційний стенд "Куточок споживача"?

30.03.21 15:24 3 627

Стенд «Куточок споживача» знайомий сьогодні багатьом, його можна зустріти практично скрізь: в офісі, магазині, салоні краси, автомобільному сервісі й ін. Наявність такого стенду є обов'язковою вимога відповідно до законодавства, його перевіряють різні інспекції. Щоб уникнути порушення встановлених правил у сфері торгівлі та обслуговування, слід його завчасно замовити та оформити. До речі, на сайті https://stendua.com/ ви можете придбати куточок виробника з ДВП.

Стенд "Куточок споживача": що потрібно знати?

Інформаційний стенд повинен відображати увагу до відвідувачів, створювати хорошу репутацію компанії або магазину. Тому до його оформлення потрібно підійти з належною увагою. Сьогодні багато компаній пропонують оригінальний дизайн «куточка споживача», який приверне увагу, зробить акцент на головному, дозволить налагодити зворотний зв'язок з покупцями для поліпшення якості обслуговування.

Виготовлені на замовлення, інформаційні стенди можуть бути будь-яких модифікацій і розмірів, в залежності від діяльності компанії, місця розміщення і функцій, що на нього накладаються. Багато хто вибирає пластикові вироби, хоча є й ті, хто вважає за краще коркову чи магнітну основу. Кількість кишень може відрізнятися, нерідко вдаються до використання яскравого профілю різних кольорів.

Інформаційний стенд при правильному підході до його оформлення повинен містити всі необхідні для споживачів дані. Найчастіше, на ньому розміщують:

  1. відомості про відповідальність;
  2. обов'язки продавця;
  3. документи, що регламентують діяльність організації.

Відомості, що розміщуються на інформаційному стенді «Куточок споживача» в обов'язковому порядку:

  • Копія документа про державну реєстрацію.
  • Копії ліцензій.
  • Правила пожежної безпеки.
  • План дій при евакуації.
  • Книга для відгуків та пропозицій.
  • Примірник закону про захист прав споживачів.
  • Журнал для контрольних відміток, призначеної організації.

Крім цього на даному інформаційному стенді для ознайомлення можна надати й інші документи, корисні та потрібні споживачам. Наявність додаткової інформації, важливої ​​для якісного надання послуг населенню, ніяк не регламентується. Однак інспекція ці дані також перевіряє. До них можуть належати:

  1. правила і прейскурант на побутові послуги (якщо передбачає діяльність);
  2. телефони для виклику екстрених служб;
  3. інформація про обслуговування різних категорій громадян поза чергою;
  4. дані про заборону на реалізацію деяких видів товару неповнолітніми покупцям;
  5. правила санітарно-епідеміологічного характеру.

Місцем розміщення «Куточка покупця» повинні стати прохідні площі на підприємствах громадського харчування і в торгових точках. Зручними для ознайомлення може бути розташування з вільним доступом до отримання інформації.

Варто зазначити, що такий необхідний атрибут будь-якого закладу, як «Куточок покупця» дає суттєву перевагу перед конкурентами в залученні відвідувачів. Адже позитивні відгуки з книги пропозицій, наявність ліцензійної та дозвільної документації красномовно вказує на серйозність і респектабельність магазину або кафе, говорить про увагу до споживачів, і надає можливість відобразити свою думку про послуги. Наявність інформаційного стенду непрямою гарантією якісного обслуговування в закладі.

Власникам комерційних організацій не варто економити на установці «Куточка споживача», адже відсутність даного елементу може насторожити відвідувачів і явно не сподобатися контролюючим органам. За неподання інформації до уваги покупців на підприємців і організації згідно з Кодексом про адміністративні правопорушення накладаються штрафні санкції.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 101)
Попередня новина: Старинные иконы — ...
Наступна новина: Дитячі наручні годинники

КОМЕНТАРІ

аватар країна
touhouyob - 30.03.21

Хороша стаття, дізнався багато нового!)

аватар країна
Hipperast - 30.03.21

Сайт просто замечательный, порекомендую всем знакомым!

аватар країна
XXDMND - 30.03.21

подкупила искренность статьи