Як правильно вибрати офісний сейф?

Як правильно вибрати офісний сейф?

13.04.21 08:10 0 1053

Будь-який офіс потребує захисту цінностей, які в ньому знаходяться (готівкових коштів, конфіденційних документів, проектної документації та т. д.). І забезпечити такий захист здатні офісні сейфи, що являють собою міцні, надійні конструкції з металу. Вони успішно замінили дерев'яні скрині та шафи, які використовувалися для зберігання важливих предметів, речей, цінних паперів, цінностей в стародавні часи. Але через те, що на ринку представлена величезна кількість моделей таких сейфів — дуже важко вибрати якусь конкретну модель. Так на які ж експлуатаційні характеристики цих виробів слід звернути свою увагу? Нумо розберімося. Ну а допоможе нам в цьому співробітник компанії ferocon.ua, яка їх безпосередньо виробляє.

Головні критерії вибору офісних сейфів:

  • габаритні розміри, вага сховища для документації, звітності та цінностей;
  • особливості та тип конструкції: окремий сейф або вбудований в офісні меблі;
  • ступінь захисту від відкритого вогню, злому, стороннього проникнення зловмисників;
  • товщина металопрокату, використовуваного при виготовленні корпусу, дверей офісного сейфа;
  • місце установки: підлога або стіна;
  • корисний об'єм внутрішнього простору;
  • кількість замикаючих механізмів і їх тип: ключовий, кодовий механічний або електронний;
  • кількість полиць колірний відтінок порошкового покриття;
  • компанія-виробник і вартість офісного сейфа.

Такі відмінні параметри моделей металевих конструкцій для надійного зберігання офісних паперів, контрактів, договорів та іншої важливої для компанії, фірми, організації, підприємства документації завжди допоможуть купити найкращий варіант сейфа.

Переваги офісних сейфів:

  • компактність, функціональність, практичність і надійність;
  • міцність і стійкість до впливу механічних навантажень, температурних перепадів, ультрафіолетового випромінювання;
  • відсутність ризику деформації виробів під час їх транспортування, перестановці в приміщеннях;
  • естетичний зовнішній вигляд і гармонійне поєднання з діловим стилем інтер'єру офісного приміщення, кабінету керівника, головного бухгалтера;
  • відповідність вартості, якості та термінів експлуатації виробів.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 111)
Попередня новина: Найбільша молодіжна ...
Наступна новина: Створення в громадах ...

КОМЕНТАРІ